عصر بازار

بیمه آسیا ۷۰ریال سود تقسیم کرد

عصر اعتبار- مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا با حضور۹۲ درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه آسیا ، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان حسابرسی روز دو شنبه ۱۳۹۶/۴/۲۶برگزار و صورت های مالی سال۱۳۹۵ این شرکت به تصویب رسید.

بیمه آسیا ۷۰ریال سود تقسیم کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ,دکتر کاردگر، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به سود155ریالی هر سهم و تقسیم 70ریال سود بین سهامداران و تأکید بر روند رو به رشد تولید حق بیمه در سال 1395، گفت: تولید حق بیمه در سال 1395 بالغ بر27654 میلیارد ریال گردید که نسبت به سال 1394 با 21 درصد رشد همراه بوده است.
    مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به نسبت خسارت 68 درصدی در سال 1395، اظهار داشت: شرکت بیمه آسیا در سال 1395 بالغ بر 18849 میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران خود و زیان دیدگان پرداخت کرده است.
    دکتر کاردگر در ادامه با مقایسه درآمد سرمایه گذاری بیمه آسیا در سال های 1394 و 1395 از رشد 1/4(یک و چهار دهم) درصدی درآمد سرمایه گذاری بیمه آسیا در سال 1395 خبر داد.
    نایب رئیس هیات مدیره  بیمه آسیا با اشاره به سهم 10/1 (ده و یک دهم)درصدی بیمه آسیا از کل بازار بیمه و 16/2 (شانزده و دو دهم)درصدی از بازار بیمه خصوصی کشور اظهار امیدواری کرد که روند رو به رشد سهم بیمه آسیا از صنعت بیمه کشور در سال 1396 همچنان ادامه داشته باشد.
    بنابراین گزارش ، بخش بعدی مجمع ،پاسخگویی مستدل به بندهای گزارش حسابرس بود که در نهایت صورت های مالی سال 1395 بیمه آسیا به اتفاق آرای حاضرین  مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا به تصویب رسید.
    انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های بیمه آسیا بخش پایانی مجمع بود که براساس آن سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه های کثیرالانتشاربرای درج آگهی های بیمه آسیا تعیین شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی