عصر بازار

بانک قوامین پنجمین بانک برتر در حوزه بانکداری الکترونیک

عصر اعتبار- معاون فناوری و اطلاعات بانک قوامین گفت: این بانک با توسعه بانکداری الکترونیک از سال گذشته و استمرار این روند در سال جاری توانسته در بین بانک‌های خصوصی به رتبه پنجمین بانک برتر دست یابد.

بانک قوامین پنجمین بانک برتر در حوزه بانکداری الکترونیک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بهزاد صفری در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با بیان این مطلب افزود: بانک قوامین با توسعه حوزه بانکداری الکترونیک در سال 95 دستاوردهای خوبی در این حوزه داشته و این روند رشد را در سال 96 نیز ادامه می‌دهد.

    وی تصریح کرد: این بانک در سال گذشته با گسترش شبکه خودپردازهای خود توانست در حوزه تعداد ابزار پذیرندگی خودپرداز با حدود 1700 دستگاه در بین بانک‌های خصوصی بر سکوی دوم قرار گیرد.

    صفری ادامه داد: بانک قوامین همچنین در بحث تعداد تراکنش شتابی در سال 95 به رتبه پنجم در بین بانک‌های خصوصی دست‌یافت و تمرکز خود را نیز در سال 96، افزایش کیفیت خدمات این بانک در بخش الکترونیک قرار داده است.

    معاون فناوری و اطلاعات بانک قوامین اظهارداشت: این بانک در سال 96 به نسبت سال 95 با افزایش 40 درصدی تراکنش‌های شتابی مواجه بوده و امیدواریم با استمرار این روند سال 96 سال افزایش کیفیت سرویس‌های بانکداری الکترونیک در این بانک باشد.

    صفری با اشاره به کاهش 55 درصدی تراکنش‌های ناموفق در این بانک گفت: میزان تراکنش‌های موفق این بانک در سال گذشته 98.7 درصد بوده و امسال با 55 درصد کاهش به 99.5 درصد رسیده و میزان تراکنش‌های ناموفق در این بانک روند کاهشی دارد.

    وی از رونمایی محصولات جدید بانک قوامین خبر داد و گفت: به‌زودی پورتال جدید و نسخه نوین همراه بانک قوامین با خدمات متنوع رونمایی می‌شود و همچنین خدمات جدید ازجمله صدور کارت‌های اعتباری و سایر محصولات به سبد خدمات الکترونیک این بانک افزوده می‌شود.

    معاون فناوری و اطلاعات بانک قوامین از آغاز ارائه کارت‌های اعتباری خبر داد و اذعان داشت: این بانک در ماه‌های آتی با فراهم کردن زیرساخت‌ها ارائه کارت‌های اعتباری ازجمله یارا کارت به متقاضیان را آغاز می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو