عصر بازار

رییس فدراسیون کشتی جمهوری‌اسلامی ایران؛

حضور بانک‌پاسارگاد در کنار ورزش ملی کشور، خالصانه و صادقانه است

عصر اعتبار- سازمان مدیریت کشتی کشور، همواره و در تمام فراز و نشیب‌ها، حضور گرم، مثبت، خالصانه و صادقانه دکتر قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد و همکارانشان را در کنار خود احساس کرده‌است.

حضور بانک‌پاسارگاد در کنار ورزش ملی کشور، خالصانه و صادقانه است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، دکتر خادم رییس فدراسیون کشتی، در مراسمی که در تاریخ 27 تیر 1396 با حضور رییسان هیأت‌های کشتی سراسر کشور، مدیرعامل ‌بانک‌پاسارگاد و جمعی از مدیران این بانک برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: از دکتر قاسمی و همکارانشان در بانک‌پاسارگاد، به دلیل زحمات بسیاری که برای ورزش ملی کشور کشیده‌اند، قدردانی می‌کنیم.‌ وی با اشاره به ساخت آکادمی کشتی توسط این بانک ادامه داد: این اقدام ارزشمند نیز نتیجه‌ی دلسوزی و حمایت بانک‌پاسارگاد از کشتی بود که شایسته سپاسگزاری خالصانه است.

    وی در ادامه با اشاره به نقش مؤثر رییسان هیأت‌های کشتی استان‌ها تصریح کرد: رییسان هیأت‌های کشتی استان‌ها، بار سنگین پرورش استعدادهایی را می‌کشند که مردم ما به هر کدام از آنها می‌بالند و افتخار می‌کنند. ما نتیجه‌ی کار این عزیزان را در تیم‌های ملی می‌بینیم و شاید در نتایجی که حاصل می‌شود هیچ‌گاه نام این مدیران شایسته که مسئولیت حمایت و پرورش و کمک به حضور قهرمانان ملی ما را در سطوح بین‌المللی دارند، برده نشود.

    پیشکسوت کشتی: کار بزرگ بانک‌پاسارگاد در حمایت از کشتی، به یادماندنی است

    علی‌اصغر ثمربخش پیشکسوت کشتی و رییس هیأت‌کشتی استان مازندران ضمن تشکر از دکتر قاسمی برای انجام اقدامات مؤثر و ارزشمند در حمایت از کشتی کشور، این کار بزرگ را به یادماندنی و بی‌نظیر خواند و گفت: پس از سال‌ها توقع و انتظار کشتی ممکلت که همیشه به‌عنوان ورزش اول کشور تلقی می‌شد اما دیده نمی‌شد، با تلاش دکتر قاسمی و همکارانشان، کاری بزرگ در کشتی کشور رقم خورد. وی ادامه داد: بنده پس از گذراندن 50 سال در عرصه‌ی کشتی، چنین حمایتی را از این ورزش ملی ندیده‌ام. واقعیت این است که حاصل خدمتی که بانک‌پاسارگاد برای ورزش کشتی انجام داد، همین موفقیت‌هایی است که برای مردم و کشور ما اتفاق افتاد. وی خطاب به دکتر قاسمی اظهار داشت: امیدواریم این کمک‌ها استمرار داشته‌باشد. بی‌شک سرمایه‌ای که برای کشتی کشور به یادگار گذاشته ‌شده‌‌‌است، به دست توانمند شما و همکاران گرانقدرتان محقق شده‌است. به خود می‌بالیم که امروز کشتی به چنین جایگاهی رسیده‌است که نگاه ویژه‌ای به آن می‌شود.

    مدیرعامل بانک‌پاسارگاد: جوانان ما در ورزش کشتی، سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند

    دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد با بیان این مطلب که هم اکنون خانواده کشتی با خانواده بانک‌پاسارگاد به نوعی یک خانواده شده‌اند، گفت: تشکر قلبی خود را به عنوان یک هم‌وطن نثار شما می‌کنم برای آنکه این افتخارات را برای تاریخ میهن اسلامی ما و برای مردم ما که عاشق کشتی هستند، رقم زده‌اید. آنچه در سکوهای قهرمانی حاصل می‌شود، محصول تلاش‌های شما عزیزان است.

    وی با اشاره به نقش مؤثر دکتر خادم در موفقیت‌های فدراسیون کشتی ادامه داد: جا دارد واقعا از تدابیر فدراسیون که در این سال‌ها، یکی از انگیزه‌های اصلی ما ورود به این صحنه است، یاد کنم. به گواه صاحبنظران، دوره مدیریت دکتر خادم در فدراسیون، با هیچ‌کدام از دوره‌های پیش از آن قابل مقایسه نیست. در درجه اول اخلاق، روحیه پهلوانی و جوانمردی ایشان که تحسین‌برانگیز است. در درجه بعد روحیه‌ی مسئولیت‌پذیری و دلسوزی ایشان برای کشتی کشور است. خاطرم است در مسابقات بوداپست بود که شاهد بودم دکتر خادم بسیار سراسیمه و ناراحت، نگران وضعیت کشتی بود. واقعا اگر این روحیه و احساس مسئولیت ایشان نبود ما متوجه مسئله نمی‌شدیم. این حقیقت است که در بانک‌پاسارگاد ما در مورد اموال مردم تصمیم می‌گیریم. اگر قرار است .

     

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو