عصر بازار

دیدار مدیرکل شعب بانک قوامین استان گلستان با ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان

عصر اعتبار- مدیرکل شعب استان گلستان با هدف ایجاد تعامل و معرفی محصولات بانک، با قائم مقام وزیر و ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیرکل شعب بانک قوامین استان گلستان با ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرکل شعب استان گلستان با هدف ایجاد تعامل و معرفی محصولات بانک، با قائم مقام وزیر و ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان دیدار و گفتگو کرد.
    مهدی تراب بیگی مدیرکل شعب استان گلستان، در ابتدای این دیدار ضمن اشاره مختصری به تاریخچه بانک و شعب استان گفت:  با تدابیر و برنامه ریزی های اولیای محترم بانک و از طرفی تلاش و کوشش همکاران در سطح کشور، بانک قوامین براساس آمار اعلامی از سوی بانک مرکزی در بین سایر بانک ها از جایگاه مناسبی برخورداراست. وی همچنین به تنوع محصولات در بخش های سپرده گذاری و تسهیلات اشاره و اعلام کرد: همکاران ما در شعب استان آماده ارائه هرگونه خدمات بانکی از قبیل افتتاح حساب جاری، خدمات الکترونیک( بن کارت  ،کارت هدیه  و ...) به کارکنان دانشگاه علوم پزشکی می باشند.
    وی از طرح تسهیلاتی ویژه پزشکان و آرامین بعنوان طرحی خاص جهت دریافت تسهیلات نام برد و اعلام کرد: با توجه به شاخص بودن طرح های مذکور در سیستم بانکی کشور، امید است با فراهم آوردن زمینه های همکاری مناسب، کارکنان دانشگاه بتوانند از موقعیت بوجود آمده نهایت استفاده را بنمایند.  
    دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی و قائم مقام وزیر بهداشت و درمان استان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: امید است این جلسه منافع مالی هر دو طرف را تأمین و سرآغازی برای ارائه خدمات بانکی به دانشگاه و کارکنان آن باشد چرا که بانک قوامین بعنوان یکی از بزرگترین بانکهای خصوصی می تواند کمک شایانی در زمینه های مختلف بانکی به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی داشته باشد.
    شایان ذکر است مقرر گردید با توجه به موارد مطروحه در این دیدار، جلسه کارشناسی مشترک با حضور نمایندگان بانک قوامین و دانشگاه علوم پزشکی برگزار و راه های همکاری بین طرفین بررسی و در آینده ای نزدیک اجرائی گردد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو