عصر بازار

جزییات فعالیت رسمی پیام‌رسان پرداخت و درخواست پول اعلام شد

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت داده‌ورزی‌سداد ازفعالیت رسمی پیام‌رسان پرداخت این شرکت همزمان بابیست وسومین نمایشگاه الکامپ خبردادوگفت: عملیات کارت‌به‌کارت و درخواست پول‌برای تمام کاربران‌این پیام‌رسان فراهم‌ شد.

جزییات فعالیت رسمی پیام‌رسان پرداخت و درخواست پول اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از  ایبِنا، فرامرز خالقی در حاشیه مراسم افتتاح پیام‌رسان پرداخت و درخواست پول که همزمان با بیست و سومین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی برگزار شد،  افزود: این اپلیکیشن علاوه بر انجام عملیات بانکی، پرداخت و درخواست پول، امکان گفت‌وگو، ارسال فیلم، عکس و پیام را برای کاربران فراهم کرده است.

    وی تصریح کرد: در این پیام‌رسان در حال حاضر امکان عملیات کارت به کارت از مبدأ پنج بانک ملی، شهر، انصار، آینده و پست‌بانک به تمام کارت‌های عضو شتابی عملیاتی شده است و در روزهای آتی این خدمت از مبدأ بانک‌های کشاورزی، صادرات و پاسارگاد نیز فراهم می‌شود.

    خالقی یادآور شد: هنوز انتقال وجه سه وجهی در این پیام‌رسان عملی نشده ولی بانک‌ها با انعقاد تفاهم‌نامه و قبول مغایرت‌های عملیات پرداخت به‌صورت عملی این امکان را برای کاربران این اپلیکیشن عملی کرده است.

    وی با اشاره به فعالیت رسمی این پیام‌رسان در نمایشگاه الکامپ، اذعان داشت: این اپلیکیشن آسان‌ترین و پرسرعت‌ترین روش پرداخت فردبه‌فرد با پشتوانه نظام بانکی کشور است ازاین‌رو نقش مؤثری در مبادلات اقتصادی و بانکی دارد و همچنین منجر به سهولت و سرعت عملیات بانکی در هر زمان و مکان می‌شود.

    نایب‌رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ داده‌ورزی سداد خاطرنشان کرد: گروه داده‌ورزی سداد این پیام‌رسان را با بهره‌گیری از دانش و توان نخبگان مراکز دانشگاهی و پژوهشی کشور در حوزه فناوری اطلاعات طراحی کرده است.

    خالقی ادامه داد: حضور در شبکه اجتماعی و توسعه بانکداری نوین باهدف حمایت از تولیدات ملی و اقتصاد مقاومتی از رسالت‌های این شرکت در طراحی این پیام‌رسان پرداخت و درخواست پول بوده است.

    وی با اشاره به 220 هزار کاربر این پیام‌رسان گفت: این پیام‌رسان نخستین اپلیکیشن ایرانی باقابلیت پرداخت و درخواست پول بوده و ویژگی منحصر به فرد آن امکان درخواست پول است که تاکنون در هیچ‌یک از اپلیکیشن های فعال در حوزه پرداخت ارائه نشده است.

    مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد افزود: با انتخاب گزینه درخواست پول برای دیگر کاربران این اپلیکیشن و همچنین واردکردن مبلغ، شماره کارت و همچنین درج پیام موردنظر برای شخص موردنظر درخواست وجه برای وی ارسال و می‌تواند با واردکردن شماره کارت خود، رمز دوم و دیگر اطلاعات کارت برای پرداخت درخواست کاربران را در محیط این پیام‌رسان پاسخگو باشد.

    خالقی عنوان کرد: همچنین گزینه‌ای هم در خدمت درخواست پول به‌عنوان مبلغ متغیر در نظر گرفته‌شده که کاربردهای فراوانی برای امور خیریه در محیط این اپلیکیشن داشته و می‌توان با درخواست پول به‌منظور امور خیریه در گروه‌ها و کانال‌های این پیام‌رسان و انتخاب گزینه مبلغ متغیر هر کاربر به میزان دلخواه در این‌چنین فعالیت‌هایی شرکت کند.

    بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات، از 30 تیرماه تا دوم مردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو