عصر بازار

با کسب رتبه های برتر در بخش های مختلف محقق شد

درخشش روابط عمومی بانک شهر در دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

عصر اعتبار- مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر موفق به کسب رتبه های برتر در بخش های مختلف دوازدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی شد.

درخشش روابط عمومی بانک شهر در دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، در این جشنواره که با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارایه آثار و تجارب موفق ادارات روابط عمومی در حوزه انتشارات برگزار شد، بانک شهر توانست در یازده بخش حائز رتبه برتر شود.
    حمید رضا عظیمی، سرپرست مرکز ارتباطات و روابط عمومی این بانک با اشاره به این موفقیت، خاطر نشان کرد: سازمانهایی در رقابت تنگاتنگ موفق خواهند بود که بتوانند به طور مستقیم در فرایند تصمیم گیری مشتری از طریق ایجاد اعتماد و تصویر سازی ذهنی مناسب، تاثیر گذار باشند و این امر محقق نخواهد شد مگر با حضور تیم روابط عمومی توانمند و خلاق.
    عظیمی افزود: مجموعه روابط عمومی در سازمانها ضمن تلاش برای تعامل سازنده با محیط پیرامونی و واکنش مناسب نسبت به رویداد ها همواره در پی آن است تا تصویر مناسبی از چهره سازمان به نهاد های بالادستی، هم رده ، مشتریان و جامعه ارائه دهد و بانک شهر طی سال‌های اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای را در این زمینه انجام داده است.
    بر این اساس، مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر توانست در بخش های مختلف این جشنواره شامل:مصاحبه(رتبه اول)، صفحه آرایی (رتبه اول)،انتخاب بهترین نحوه ارایه آثار (رتبه اول)،تیزر (رتبه اول)،خبر(رتبه دوم)،تبلیغات مکتوب(رتبه سوم)، پوستر(رتبه دوم)،وب سایت(رتبه دوم)،مقاله(رتبه سوم)،عکس (رتبه سوم) و رسانه های اجتماعی(رتبه سوم) در سطح ملی  را کسب کند.
    آشنایی با استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق،توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت های انتشارات،انتخاب و معرفی الگوهای برتر در حوزه انتشارات، تبیین نقش تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند انتشارات،دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ‌ها و... از اهداف برگزاری جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی بود.
    دوازدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در مرکز همایش های خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو