عصر بازار

پرداخت بیش از ۸۳۹ میلیارد ریال تسهیلات به زیربخش‌های کشاورزی ایلام

عصر اعتبار- مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام از پرداخت بیش از ۸۳۹ میلیارد ریال تسهیلات در سال ۹۵ به زیربخش‌های کشاورزی این استان خبر داد.

پرداخت بیش از ۸۳۹ میلیارد ریال تسهیلات به زیربخش‌های کشاورزی ایلام
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، حسین ابراهیمی اظهار کرد: این میزان تسهیلات در زیر بخش‌‍‌های شیلات و آبزیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی، زراعت، باغبانی، مکانیزاسیون، آب و خاک و دام و طیور هزینه شده است‌.

    وی با اشاره به اینکه با بهره‌مندی از این تسهیلات برای 2387 نفر ایجاد اشتغال شده است، عنوان کرد: 61 واحد تولیدی و خدماتی راکد و نیمه فعال بخش کشاورزی در سال 95 فعال شدند.

    مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام همچنین اضافه کرد: با راه‌اندازی سامانه بهین یاب و به منظور احیاء و رونق تولید بنگاه‌های کوچک و متوسط، راکد و نیمه فعال 61 واحد تولیدی و خدماتی در زیربخش‌های دام و طیور صنایع تبدیلی و تکمیلی و همچنین واحدهای فرآوری بذر با اعتباری بیش از 358 میلیارد ریال احیاء و یا تکمیل ظرفیت شده‌اند.

    ابراهیمی تصریح کرد: این میزان تسهیلات با همکاری بانک‌های عامل کشاورزی، ملی، ملت، سپه، تجارت و رفاه‌کارگران پرداخت شده که با احیاء مجدد این واحدها برای 337 نفر تثبیت شغل شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی