عصر بازار

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی خبر داد

واریز آنلاین هدیه ازدواج

عصر اعتبار- معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه به بیمه شده متوفی یک ماه حقوق را به عنوان کمک هزینه کفن و دفن می‌پردازیم اما متاسفانه پروسه اداری دریافت این کمک هزینه طولانی است، گفت: قصد داریم تا پایان سال با آرامستان‌های سراسر کشور قرار داد ببندیم تا اگر متوفی دفترچه بیمه معتبر داشت، در فاکتوری که برای بازماندگانش صادر می‌کنند تخفیف تأمین اجتماعی درنظر بگیرند.

واریز آنلاین هدیه ازدواج
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمدحسن زدا  با اشاره به اینکه 50 برنامه عملیاتی در معاونت بیمه‌ای داریم که تلاش می‌کنیم بخش عمده‌ای از آنها تا پایان سال جاری اجرایی شوند، گفت: از جمله این برنامه‌ها واریز آنلاین کمک هزینه ازدواج است. از ابتدای امسال به دنبال آن هستیم که خودمان به سراغ بیمه شده برویم و یک خدمت را به او ارائه کنیم نه اینکه وی برای دریافت هر خدمتی ناچار باشد به شعب تأمین اجتماعی مراجعه کند و درگیر بروکراسی اداری شود.

    وی افزود: در چهارسال گذشته زیرساخت‌های لازم ایجاد شده و زمان آن فرار رسیده است که طعم شیرین خدمات تأمین اجتماعی را به مردم بچشانیم.

    معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه کمک هزینه ازدواج معادل یک ماه حقوق و از 930 هزار تومان تا شش میلیون و 300 هزار تومان متغیر است، اظهار کرد: دریافت این خدمت شرایطی دارد به عنوان مثال باید ازدواج رسمی و برای بار اول باشد و قبل از ازدواج 720 روز سابقه بیمه پردازی داشته باشد که این هدیه نیز بلاعوض است.

    زدا ادامه داد: بیمه شده می‌بایست برای دریافت کمک هزینه ازدواج با مدارک به شعب مراجعه می‌کرد؛ اما برنامه داریم تا پایان سال این کمک هزینه به صورت آنلاین به حساب هدفمندی بیمه شده حائز شرایط واریز شود.

    وی با اشاره به اینکه به سیستم ثبت احوال متصل هستیم و وقایع ازدواج روزانه را دریافت می‌کنیم گفت: به محض اینکه یک نفر ازدواج کند و شرایط لازم را داشته باشد این هدیه را به او پرداخت می‌کنیم و در قالب پیامک به او اطلاع رسانی می‌کنیم.

    معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه یکی دیگر از پروژه‌های ما پرداخت آنی کمک هزینه کفن و دفن است اظهار کرد: هر شخصی که فوت می‌کند اگر بیمه شده ما باشد، یک ماه حقوق را به عنوان کمک هزینه کفن و دفن به او پرداخت می‌کنیم، متاسفانه پروسه اداری دریافت این کمک هزینه طولانی و در برخی موارد آزاردهنده است که برای حل این مشکل قرار است با آرامستان‌های سراسر  کشور قرارداد ببندیم و اعلام کنیم اگر شخصی را آوردند که دفترچه بیمه معتبر داشت، در فاکتوری که برای بازماندگانش صادر می‌کنند تخفیف تأمین اجتماعی درنظر بگیرند تا ما آن را سر موعد به آرامستان بپردازیم و مردم دیگر برای دریافت آن دوندگی نکنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی