عصر بازار

بانک سپه خراسان رضوی در رشد منابع و پرداخت تسهیلات اولین هستیم

عصر اعتبار- مدیر شعب بانک سپه منطقه خراسان رضوی ضمن اشاره به اعتماد آحاد مردم به نخستین بانک ایرانی، اعلام کرد: این بانک با رشد ۱۷.۵ درصدی منابع خود در نیمه تیرماه سالجاری نسبت به پایان سال ۹۵، در زمینه رشد منابع در بین بانکهای عضو کمیسیون همهاهنگی بانکهای استان خراسان رضوی رتبه اول را از آن خود کرد.

بانک سپه خراسان رضوی در رشد منابع و پرداخت تسهیلات اولین هستیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» , کیومرث مهدوی میلانی ضمن بیان مطلب فوق، تاکید کرد: براساس آمارهای ارائه شده در آخرین جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان خراسان رضوی بانک سپه با 14.2 درصد رشد منابع، در پایان خرداد ماه سالجاری مقام اول را در بین بانکهای عضو کمیسیون هماهنگی بانکهای استان کسب کرد این در حالی است که این رقم تا اواسط تیرماه به رشد 17.4 درصدرسیده است.
    وی با اشاره نامگذاری سالجاری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: همه مسئولان و کارکنان بانک سپه درکنار جذب منابع، تلاش می کنند با برنامه ریزی دقیق در راستای ارتقای کیفیت خدمات-رسانی مطلوب به مردم؛ کمک به رونق اقتصادی و تحقق اهداف شعار سال گام بردارند.
    مهدوی تمرکز بر جذب سپرده های ارزان قیمت و قرض الحسنه را یکی از مهمترین استراتژی های مناسب برای وضعیت کنونی بازار برشمرد و افزود: تعیین تکلیف مطالبات مشکوک الوصول در کاهش قیمت تمام شده پول بسیار موثر است.

    * پرداخت 5656 فقره وام قرض الحسنه ازدواج
    وی با اشاره به پرداخت 3932 فقره وام قرض الحسنه ازدواج طی سال 95 توسط بانک سپه در خراسان رضوی اظهار داشت: این روند ادامه دارد و ما 1724 فقره وام ازدواج در ماههای اخیر سال 96 را در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود پرداخت کرده و از بانکهای موفق در این زمینه هستیم.
    مدیر شعب منطقه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در این استان توسط بانک سپه طی سال 1395 در مقایسه با سال قبل از آن 168 درصد رشد نشان می دهد.
    مهدوی ادامه داد: علاوه بر موارد فوق برای کمک به رفع مشکلات قشر آسیب پذیر، 102 فقره تسهیلات قرض الحسنه درمان و رفع احتیاجات ضروری به مبلغ 1750 میلیون ریال به همراه 280 فقره تسهیلات خرید مسکن خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به مبلغ 222 میلیارد ریال در سال 1395 نیز پرداخت کردیم.

    * اولین بانک استان در پرداخت تسهیلات برای رونق تولید هستیم
    مدیر شعب منطقه خراسان رضوی با تاکید بر تسریع و تسهیل پرداخت تسهیلات برای کمک به رفع موانع بخش تولید، بیان کرد: بانک سپه در استان خراسان رضوی در سیستم بانکی با پرداخت 1217 میلیارد ریال تسهیلات در قالب تسهیلات رونق تولید حائز رتبه اول در این خصوص شده است.
    وی بیان کرد: بانک سپه در قالب تبصره 35 قانون بودجه سال گذشته اجازه داد بدهکاران با پرداخت اصل بدهی خود، مشمول بخشودگی سود و کلیه جرائم متعلق به آن شوند و این امر برای برخی از گروه های بدهکار زیر بخش کشاورزی همچنان ادامه دارد.

    * شرکتهای زیادی با حمایت بانک سپه در استان خراسان رضوی در حال فعالیت است
    مدیر شعب خراسان رضوی ضمن تاکید بر حمایت بانک سپه از طرحهای کلان اقتصادی در راستای همگامی با اهداف اقتصادی دولت و همراهی صندوق توسعه ملی تصریح کرد: این بانک در استان خراسان رضوی اقدامات مهمی در زمینه کمک به اجرای طرح های اقتصادی کرده و شرکت هایی نظیر شرکت پیشرو صالح کاشمر، شرکت مرغ مادر دیزباد بزرگترین واحد مرغداری شرق کشور، گلخانه سیمان زاوه تربت، شرکت شهد پاک، هتل قلمیان و شرکت قارچ سایه رس به عنوان بزرگترین تولید کننده قارچ در شرق کشور با حمایت بانک سپه در حال بهره برداری است.
    مهدوی از تشکیل کمیته های ویژه بانک سپه در استان خراسان رضوی خبر داد و افزود: رصد دقیق بازار؛ نیازهای مشتریان و بررسی صنایع و بنگاه های اقتصادی مختلف، ارائه خدمات سریع و به موقع به نیازمندان در راستای منویات اقتصادی دولت و تحقق اقتصاد مقاومتی از ماموریتهای اصلی این کمیته ها است.

    * رشد 14 درصدی مانده تسهیلات پرداختی به بخش های مختلف اقتصادی
    وی حجم تسهیلات پرداختی بانک به بخش های مختلف اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: مانده تسهیلات اعطایی این بانک طی سال گذشته بالغ بر 18 هزار و 500 میلیارد ریال بود که در مقایسه با سال 94 رشد 14 درصدی را نشان می دهد.
    وی ضمن تاکید بر همراهی بانک سپه با سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید افزود: نزدیک به 11 درصد از کل تسهیلات اعطایی بانک سپه در استان خراسان طی سال گذشته به بخش کشاورزی اختصاص یافته است.

    * پرداخت 5.391 میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعت و معدن در سال 1395
    مهدوی مانده تسهیلات اعطایی در بخش صنعت و معدن استان خراسان توسط بانک سپه را 5.391 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این افزایش مانده در بخش فوق در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن حدود 18 درصد رشد را نشان می دهد.
    وی یادآور شد: سهم بخش صنعت و معدن استان خراسان از مانده تسهیلات اعطایی بانک سپه در استان در پایان سال گذشته حدود 29 درصد بود.

    * 47 درصد مانده تسهیلات استان به بخش مسکن اختصاص دارد
    مدیر شعب بانک سپه منطقه خراسان با بیان اینکه 47 درصد از مانده تسهیلات پرداختی بانک سپه در خراسان به بخش مسکن اختصاص دارد، گفت: مانده تسهیلات اعطایی بانک سپه در بخش مسکن و ساختمان در سال گذشته 8.704 میلیارد ریال (با احتساب بدهی شهرداری) بود که نسبت به سال قبل از آن حدود 12 درصد رشد داشته است.
    وی بیان کرد: بانک سپه سال گذشته 1795 میلیارد به فعالان بخش بازرگانی و خدمات استان خراسان رضوی تسهیلات پرداخت کرده است.
    وی ادامه داد: 13 درصد از مانده تسهیلات اعطایی بانک سپه در استان خراسان رضوی به بخش بازرگانی اختصاص دارد.

    * آمادگی بانک سپه برای ارائه خدمات ارزی به فعالان اقتصادی خراسان رضوی
    مهدوی با اشاره به رفع تحریمهای ظالمانه علیه بانک سپه از آمادگی بانک سپه همچون سالهای قبل از تحریم جهت ارائه خدمات ارزی مناسب به مشتریان خبر داد.
    وی با اشاره به رشد 140 درصدی تعداد گشایش اعتبار اسنادی و حوالجات ارزی در پایان سال گذشته؛ نسبت به سال قبل از آن، اظهار داشت: این تعداد گشایش اعتبار اسنادی و حوالجات ارزی از نظر مبلغ 243 درصد رشد نشان می دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو