عصر بازار

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

خدمات نوین بانک شهر قابل رقابت با بانک‌های پیشرفته خارجی است

عصر اعتبار- عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، صدور کارت هدیه با نرم افزار "شهرنت وی" را افتخاری دیگر از بانک شهر خواند و گفت: این بانک با خدمات دهی نوین، توانایی رقابت با بانک‌های خارجی را دارد.

خدمات نوین بانک شهر قابل رقابت با بانک‌های پیشرفته خارجی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار»، محسن بیگلری با اشاره به خدمات نوینی که اخیرا از سوی بانک شهر ارایه شده است، گفت: بانک شهر با ارایه خدمات نوین بانکی در راستای بانکداری الکترونیک پیشتاز بوده است.
    نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که خدمت جدید بانک شهر در خصوص نرم افزار "شهرنت وی" و ارایه خدمات بانکی با موبایل، برگ زرین دیگری بر خدمات نوین این بانک است، افزود: این‌که مردم بتوانند از خانه و با موبایل خود خدمات به روز بانکی مانند صدور کارت هدیه را انجام دهند نشان از به روز بودن این بانک دارد.
    وی ادامه داد: دغدغه مدار بودن بانک شهر در خصوص تسهیل شرایط مردم در استفاده از خدمات بانکی وجه تمایز این بانک با دیگر بانک های کشور است.
    عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بانک شهر در حال حاضر با خدمات دهی نوینی که در دستور کار خود دارد قابلیت رقابت با بانک‌های کشورهای پیشرفته را دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی