عصر بازار

شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان تهران در جذب منابع، شایسته تقدیر است

عصر اعتبار- حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در نشست هم اندیشی روسای شعب استان تهران گفت: منابع کل بانک تا کنون بالغ بر ۱۸/۹ درصد و منابع شعب استان تهران نیز در این بازه زمانی نسبت به پایان سال گذشته، ۶۰ درصد رشد داشته است.

شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان تهران در جذب منابع، شایسته تقدیر است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار»، در این جلسه، تلیکانی اظهار داشت: تمامی مشکلات در حوزه های مختلف بانکداری خصوصاً در شعب بانک باید شناسایی گردد و در کمترین زمان ممکن برای رفع آن تلاش شود.
    وی با اشاره به رشد چشمگیر منابع و آمار قابل ملاحظه بهبود عملکرد شعب استان تهران بیان داشت: شعب این استان در 4 ماه ابتدای سال 96 بیش از 60 درصد رشد منابع داشته است که این امر بیانگر شایستگی مدیریت شعب استان تهران و زحمات وتلاش های کارکنان ساعی در صف و ستاد می باشد که جای تقدیر دارد.
    عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکید به اقدامات موثر انجام شده در خصوص کاهش میزان مطالبات افزود: خوشبختانه در سال گذشته با تلاش هایی که در رابطه با کنترل و پیگیری وصول اقساط معوق صورت گرفت، میزان مطالبات بانک 36 درصد کاهش یافت و جمع کل آن نزدیک به یک درصد است که در مقایسه با استانداردهای جهانی از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار می باشد.
    وی با اشاره به اصول بانکداری خرد در شبکه بانکی کشور گفت: دریافت سپرده از مردم و دادن وام به افراد و بنگاه ها یکی از وظایف شعب بانک می باشد و در این زمینه بانکی موفق است که عملکرد مناسبی برای جذب مشتریان حقیقی داشته باشد.
    حسن تلیکانی با اشاره به رشد 12/5 درصدی منابع در 4 ماه ابتدای سال بیان داشت: با اقدامات مثبت انجام شده در این مدت، رشد منابع بانک به جز شعبه مستقل مرکزی و شعب تهران نزدیک به 12/5 درصد می باشد، بنابراین اگر میزان رشد منابع شعبه ای کمتر از این مقدار باشد، پذیرفته نیست.
    وی ادامه داد: البته رشد منابع کلی بانک 18/9 درصد می باشد و با توجه به اینکه حداقل 50درصد منابع مالی در استان تهران قرار دارد، شعب باید به استفاده از این ظرفیت و پتانسیل ها اهتمام داشته باشند.
    تلیکانی ضمن تاکید بر امتیازات و نقاط قوت این بانک بیان داشت: ده بانک بزرگ کشور از سهامداران بانک قرض الحسنه مهر ایران هستند و این بانک با قدرت و تخصص کامل، در زمینه های ارائه خدمات مختلف قرض الحسنه گام های موثری برداشته است.
    عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: خیلی از منابع قرض الحسنه سایر بانک ها تنها با برگزاری جشنواره ها و قرعه کشی جمع آوری می شود و ما تنها بانکی هستیم که علاوه بر ارائه سایر خدمات بانک ها به مشتریان خود از محل گردش سپرده هایشان تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت اعطا می کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی