عصر بازار

تمام بانک‌ها روز تحلیف تعطیل است

عصر اعتبار- دبیر کانون بانک‌های خصوصی از تعطیلی شعب بانک‌ها در روز شنبه هفته آینده به دلیل برگزاری مراسم تحلیف رییس‌جمهور خبر داد.

تمام بانک‌ها روز تحلیف تعطیل است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از ایبِنا, محمدرضا جمشیدی با اشاره به تعطیلی شعب بانک های خصوصی و دولتی شهر تهران در روز شنبه هفته آینده به دلیل برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهور، گفت: قرار است بانک ها با هماهنگی نیروی انتظامی برخی شعب کشیک خود را اعلام کنند.

    دبیر کانون بانک های خصوصی اظهارداشت: در عین حال، شعب کشیک برای انجام هماهنگی های احتمالی با شعب شهرستان ها نیز تعیین خواهند شد.

    در عین حال، کوروش پرویزیان؛ رییس کانون بانک های خصوصی نیز تعطیلی بانک های شهر تهران در روز شنبه را تایید کرد وگفت:  بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است شعب کشیک بانک ها در این روز خدمات موردنیاز را ارائه کنند.

    محسن حاجی میرزایی دبیر هیات دولت روز گذشته اعلام کرد: با توجه به شرکت گسترده هیات های خارجی در مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و به منظور برگزاری مناسب و شایسته مراسم مذکور و ایجاد تسهیلات لازم در رفت و آمد هیئت های خارجی و رفاه حال شهروندان تهرانی،تمام دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی(غیر از اورژانس و نهادهای امدادی) در روز شنبه چهاردهم مرداد 1396 در شهر تهران تعطیل است.

    هشت رییس جمهوری و 19 رییس مجلس در مراسم تحلیف روحانی شرکت می کنند.

    معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری از حضور هشت رییس جمهوری و 19 رییس مجلس در مراسم تحلیف حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

    پرویز اسماعیلی با بیان اینکه تاکنون حضور حداقل 92 هیات بلندپایه خارجی و بین المللی در این مراسم نهایی شده است و احتمال افزایش تعداد هیات ها نیز وجود دارد، گفت: در این مراسم 25 هیات از آسیا و اقیانوسیه، 26 هیات از کشورهای عربی و آفریقایی و 30 هیات از اروپا و قاره آمریکا شرکت می کنند.

    وی همچنین از حضور 11 هیات از دبیران کل و مسوولان ارشد سازمان های بین المللی و منطقه ای در این مراسم خبر داد و اظهار داشت: 9 معاون رییس جمهوری و نخست وزیر، هفت معاون رییس مجلس، 11 وزیر امور خارجه و 35 فرستاده ویژه کشورها نیز در مراسم تحلیف رییس جمهوری حضور می یابند.

    همچنین در این مراسم 12 معاون وزیر خارجه، 6 رییس گروه دوستی - پارلمانی و دو رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان ها شرکت می کنند. شرکت این تعداد و سطح هیات ها برای حضور در چنین مراسمی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بی سابقه است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی