عصر بازار

پرداخت تسهیلات رونق تولید کلید خورد

عصر اعتبار- معاون وزیر کشاورزی از آغاز ثبت نام واحدهای تولیدی کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید خبر داد.

پرداخت تسهیلات رونق تولید کلید خورد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از ایبِنا، عبدالمهدی بخشنده گفت: در سال 1395 در قالب طرح رونق تولید، اعتباری نزدیک به 4 هزار میلیارد تومان به حدود 13 هزار واحد کشاورزی تخصیص داده شد به گونه ای که این واحدها توانستند 25 درصد از تسهیلات طرح رونق تولید را به خود اختصاص دهند.

    معاون وزیر کشاورزی افزود: با استقبال واحدهای تولیدی و عملکرد موفق طرح رونق تولید، در سال جاری تسهیلات پرداختی افزایش یافته است، به شکلی که 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای 10 هزار واحد تولیدی، صنعتی، معدنی و کشاورزی تعریف شده است.

    وی ادامه داد: ثبت نام از واحدهای تولیدی کشاورزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید از طریق سامانه بهین‌یاب بر اساس درخواست وزیر جهاد کشاورزی و موافقت ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و با هماهنگی وزیر صنعت، معدن و تجارت کلید خورده است.

    بخشنده تاکید کرد: با فراهم‏ سازی امکان ثبت‏ نام برای واحدهای کشاورزی در سامانه بهین‏ یاب، واحدهای تولیدی دام ‌و طیور، صنایع تبدیلی و تکمیلی، گلخانه، پرورش آبزیان، صید و صیادی و نهال و بذر می ‏توانند با مراجعه به این سامانه و ثبت درخواست خود از مزایای طرح رونق تولید در سال جاری بهره مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی