عصر بازار

۲ برنامه جدی نظام بانکی

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت اتمام کار ساماندهی موسسات اعتباری غیرمجاز و تنظیم نرخ سود بانکی را دو برنامه جدی نظام بانکی کشور در سال جاری اعلام کرد.

۲ برنامه جدی نظام بانکی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از ایبِنا, محمدحسین حسین زاده  از دو برنامه مهم نظام بانکی کشور در سال جاری خبرداد و گفت: یکی از این برنامه‌ها اتمام ساماندهی موسسات اعتباری غیرمجاز است و دیگری تنظیم و کاهش نرخ سود بانکی است.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت افزود: سیاست تنظیم دوباره نرخ سود بانکی تاثیرات عمیقی بر توسعه، ثبات و رشد اقتصادی دارد و در عین حال نیز ثبات مالی به همراه خواهد داشت. 

    وی پیاده‌سازی سیاست‌های بانک مرکزی را بر ثبات مالی و پولی کشور تاثیرگذار دانست و افزود: بنابراین این دو برنامه که از جمله سیاست‌های بانک مرکزی است که در دستور کار قرار گرفته است.

    حسین زاده با اشاره به نحوه فعالیت و عملکرد بانک قرض‌الحسنه رسالت عنوان کرد: به دلیل اینکه این بانک صرفا در زمینه قرض الحسنه فعالیت می‌کند سعی دارد که در این جهت حرکت‌های مثبتی را انجام دهد.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت تصریح کرد: بر این اساس توسعه ارائه خدمات و تسهیلات قرض الحسنه به مردم و اقشار مختلف جامعه بیش از گذشته در دستور کار است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی