عصر بازار

کلاهبرداری ۷ میلیاردی از هنرجویان بازیگری

عصر اعتبار- رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: فردی که با تاسیس دفتر امور فرهنگی و سینمایی جهت تهیه و تولید فیلم و آموزش بازیگری در استان‌های تبریز، تهران، کرمان و قم ۷ میلیارد ریال از هنرجویان کلاهبرداری کرده بود، در قم دستگیر شد.

کلاهبرداری ۷ میلیاردی از هنرجویان بازیگری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، سرهنگ احمد کرمی اظهارداشت: در پی وصول نیابت قضائی از کرمان مبنی بر دستگیری فردی به اتهام کلاهبرداری از هنرجویان بازیگری بلافاصله موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

    وی گفت: متهم با تاسیس دفتر امور فرهنگی و سینمایی جهت تهیه و تولید فیلم و آموزش بازیگری در استان‌های تبریز، تهران، کرمان و قم اقدام به تبلیغات گسترده از طریق شبکه‌های مجازی نسبت به جذب تعدادی از جوانان علاقمند به حرفه مذکور را کرده بود.

    رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: نامبرده با پوشش مشارکت در ساخت فیلم اقدام به جذب سرمایه کرده و در فرصتی مناسب ضمن تعطیلی دفتر از محل متواری شد.

    سرهنگ کرمی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم در ادامه با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه وی را شناسایی و نامبرده را دستگیر کردند.

    رئیس پلیس آگاهی استان قم با بیان اینکه متهم دارای پنج فقره سابقه کیفری است، افزود: نهایتاً وی در تحقیقات صراحتاً به بزه انتسابی و کلاهبرداری از هشت نفر به مبلغ هفت میلیارد ریال اعتراف که پس از تحویل به مرجع قضائی با قرار قانونی روانه زندان شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی