عصر بازار

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت روز خبرنگار

عصر اعتبار- مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی طی پیامی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت روز خبرنگار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ,شهیدزاده در این پیام خبرنگاران و اصحاب رسانه را عضوی از خانواده بزرگ بانک کشاورزی دانست و برای آن ها آرزوی توفیق کرد.

    در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

    بسم الله الرحمن الرحیم

    خواندن و نوشتن وجه تمایز انسان به عنوان اشرف مخلوقات و امانتی است که از جانب پروردگار در نهاد آدمیان به ودیعه گذاشته شده است تا قلم در دست گیرند و تکلیف سنگین اشاعه دانایی را در راه خشنودی خالق و خدمت به خلق به جای آورند.

    هرگاه قلم در دست اهل آن و نوشتن، در راه شکوفایی ارزش های انسانی و گسترش صداقت و دانایی باشد، بی شک جامعه از گزند دروغ، پلیدی و نادانی در امان خواهد بود.

    در این میان، خبرنگاران و اصحاب رسانه، وظیفه ی خطیر هدایت افکار عمومی به سمت راستی و حقیقت را بر عهده دارند، لذا فعالیت در این عرصه نیازمند هوشیاری، تعهد و فرزانگی است.

    روز خبرنگار ، بهانه­ ای است تا از این قشر پرتلاش، خستگی ناپذیر و ارزشمند قدردانی و تشکر کنیم.

    خوشبختانه بانک کشاورزی در سال­ های اخیر توانسته است با درک اهمیت جایگاه اصحاب رسانه و تأثیر به سزایی که فعالان این عرصه در آگاه­ سازی، اطلاع رسانی و رشد و شکوفایی اقتصاد کشور دارند، رابطه ­ای تنکاتنگ مبتنی بر صمیمیت، احترام و تعهد را ایجاد کند.

    بانک کشاورزی، اصحاب رسانه را عضوی از خانواده بزرگ خود می داند و می­ کوشد با هم­ افزایی و تعامل سازنده با شما عزیزان در راه اعتلا و سربلندی کشور گام بردارد.

    مجدداً روز خبرنگار را به شما عزیزان که مصداق آیه شریفه « الذین یبلغون رسالاه الله» هستید، تبریک  می­ گویم و از درگاه خداوند متعال، تندرستی و توفیق خدمت­رسانی به میهن سرافرازمان را برای شما مسئلت دارم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی