عصر بازار

مدیر شعب استان کرمان:

مشتری مداری، دقت و تسریع در ارائه خدمات، عامل اصلی ارتقای برند بانک قرض الحسنه مهرایران

عصر اعتبار- سید سعید هاشمی نژاد، مدیر شعب استان کرمان از رشد ۱۱ درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در چهار ماهه ابتدای سال ۱۳۹۶ خبر داد.

مشتری مداری، دقت و تسریع در ارائه خدمات، عامل اصلی ارتقای برند بانک قرض الحسنه مهرایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، هاشمی نژاد با اشاره به رشد 11 درصدی منابع قرض الحسنه در سال جاری بیان داشت: جذب منابع و دستیابی به سهم بیشتری از بازارهای هدف، با سرعت بیشتری در حال پیگیری است و تلاش برای بهبود عملکرد شعب استان ادامه خواهد یافت.
    وی افزود: در این راستا، روزانه منابع شعب کنترل و تاکیدات لازم صورت می گیرد؛ همچنین جلسات کمیته بازاریابی بطور مستمر تشکیل و برنامه ریزی لازم برای شناسایی و جذب مشتریان جدید اعم از حقیقی و حقوقی در اختیار کمیته بازاریابی و روسای شعب قرار می گیرد، تا انشاالله بتوانیم با همت و تلاش تمامی همکاران به اهداف بانک دست پیدا کنیم.
    مدیر شعب استان کرمان ادامه داد: بانک قرض¬الحسنه مهرایران در بین آحاد جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است و باید با رعایت اصل مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در وهله اول و دقت و سرعت عمل در ارائه خدمات به حفظ و ارتقا این دیدگاه بپردازیم.
    وی همچنین در خصوص مطالبات شعب گفت: همکاران ما با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه، در تلاش هستند تا با پیگیری های مجدانه و مستمر میزان مطالبات استان را کاهش دهند و با رعایت بهداشت اعتباری از ایجاد مطالبات جدید جلوگیری به عمل آورند.
    هاشمی نژاد افزود: با اقدامات مثبت انجام شده در این حیطه توانسته ایم نسبت مطالبات استان را به 8/0 درصد کاهش دهیم که این میزان پایین تر از میانگین مطالبات یک درصدی شعب کل کشور می باشد.
    وی با اشاره به تفاهمنامه های سال جاری اظهارداشت: از ابتدای سال تاکنون 15 فقره تفاهم نامه حمایتی و تعداد 19 تفاهم نامه اعتبار در حساب جاری با ادارات، سازمانها و شرکتهای حقوقی و افراد حقیقی منعقد گردیده است و با توجه به سیاست اعتباری جدید، افزایش سقف تسهیلات و تاکید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بر جذب و افزایش مشتریان حقیقی با توجه به ماندگاری اینگونه حسابها، برنامه ریزی و تلاش همکاران به این سمت و سو هدایت شده است.
    مدیرشعب استان کرمان در خصوص پرداخت تسهیلات تکلیفی به کمیته امداد و بهزیستی بیان داشت: شعب بانک قرض¬الحسنه مهرایران در این استان عملکرد شایسته ای در راستای پرداخت تسهیلات تکلیفی به مددجویان و تحقق صد در صدی اهداف تعیین شده را داشته است.
    وی در پایان تصریح کرد: حمایت مسئولین ارشد بانک و نیز تلاشهای بی دریغ همکاران در شعب استان، جای تقدیر و تشکر دارد و انشالله بتوانیم در تمامی سطوح موجبات رشد و تعالی بانک قرض الحسنه مهر ایران را فراهم نماییم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی