عصر بازار

همایش بزرگ بازاریابی بیمه معلم با حضور مدیر عامل کشتیرانی ج. ا. ایران

عصر اعتبار- نخستین همایش بزرگ بازاریابی بیمه معلم با حضور مدیر عامل کشتیرانی ج. ا. ایران ، به میزبانی مدیر عامل بیمه معلم در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما آغاز بکار کرد.

همایش بزرگ بازاریابی بیمه معلم با حضور مدیر عامل کشتیرانی ج. ا. ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ,نخستین همایش بزرگ بازاریابی بیمه معلم با حضور مدیر عامل کشتیرانی ج. ا. ایران  ، مقامات ارشد صندوق ذخیره فرهنگیان و مقامات  بیمه مرکزی ج. ا. ایران به میزبانی مدیر عامل بیمه معلم در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیماآغاز بکار کرد.

    تحسیری مدیر عامل بیمه معلم:
    ✅بازاریابی و فروش به عنوان رکن اساسی بک شرکت،نقش مهمی در پیشبردبرنامه ها و تحقق اهداف عالی شرکت ایفا می کند.
    ✅شرکت بیمه معلم به این موضوع باور عملی داشته و توان خود را در سال 96،بر حوزه بازاریابی متمرکز نموده است؛بطوریکه سالجاری به عنوان سال “سال توسعه بازاریابی و افزایش رضایتمندی مشتری”نام گذاری شده است.
    ✅طرح یکسان سازی دفاتر بیمه معلم تا یک ماه آینده اجرایی خواهد شد.

    ✅صنعت بیمه به عنوان یکی از شاخص های توسعه یافتگی همواره مطرح بوده است و شرکت های مرتبط با این صنعت به عنوان یکی از عمده ترین نهادهای اقتصادی فعالیت دیگر نهادها را پشتیبانی می کنند.
    ✅اگر اقتصاد یک کشور به بیمه و حمایت های ناشی از آن متکی نباشد،در معرض خطرهای بزرگ و جبران ناپذیری قرار خواهد گرفت.
    ✅متاسفانه صنعت بیمه کشور در مقایسه با وضعیت بیمه در جهان از جایگاه مطلوبی برخوردار نیست که باید برنامه ریزی به گونه ای باشد تا به جایگاه بهتری برسیم.
    ✅صنعت بیمه صنعتی است که باید ریسک ها را پوشش دهد نباید خودش در معرض ریسک باشد.
    ✅کشتیرانی ج.ا.ایران به بیمه معلم پیشنهاد می نماید که از فرصت بوجود آمده نهایت استفاده را با هدف ارتقا سطح آموزش و شیوه های مدرن بازاریابی،ببرد ودر این راستا از هیچ کوششی دربغ نورزد.
    ✅شرکت کشتیرانی از سال 2010 میلادی تاکنون تمامی کشتیهای ناوگان این شرکت توسط شرکت بیمه معلم و دیگر بیمه گران  ایرانی تحت پوشش قرار گرفته و انتظار داریم تا ضمن همکاری با شرکت بیمه معلم و جلب حمایت متخصصان امر بیمه دریایی در داخل و خارج کشور و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی بستری مناسب جهت ارتقا و انتقال دانش فراهم گردد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی