عصر بازار

کارگشایی ۸۴۳ میلیارد ریالی بانک صادرات ایران در استان قم

عصر اعتبار- تسهیلات ​پرداختی بانک صادرات ایران در استان قم در ۱۵ ماهه منتهی به پایان خرداد سال جاری از ۸۴۳ میلیارد ریال فراتر رفت.

کارگشایی ۸۴۳ میلیارد ریالی بانک صادرات ایران در استان قم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» ، تلاش این بانک برای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در زمینه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در استان قم، منجر به پرداخت 843 میلیارد و 215 میلیون ریال تسهیلات شده است.

    این میزان تسهیلات که از ابتدای فروردین‌ماه سال 95 تا پایان خرداد ماه امسال در بخش‌های مختلف پرداخت شده، شرایط ایجاد 928 شغل مستقیم را در این استان فراهم آورده است.
    بنابراین گزارش از این میزان تعداد 53 فقره وام به ارزش بیش از 542 میلیارد ریال به صورت تسهیلات مشارکت مدنی در بخش حمایت از رونق تولید با هماهنگی کارگروه اشتغال استان پرداخت شده است. همچنین در بخش صنایع کوچک نیز نزدیک به 5/9 میلیارد ریال در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش اشتغال‌زایی برای 20 نفر را ممکن کرده است.
    لازم به ذکر است: مدیریت شعب استان قم به تبع سهمیه ابلاغی برابر تبصره 26 قانون بودجه سال 95 تعداد 108 فقره وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی به ارزش بالغ بر 29 میلیارد ریال به معرفی‌شدگان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی در جهت ایجاد اشتغال پایدار پرداخت کرده است.
    در این میان تعداد 2897 فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج نیز به ارزش بیش از 256 میلیارد ریال و همچنین تعداد 25 فقره وام قرض‌الحسنه حمایت از زندانیان معسر و مورد حمایت ستاد دیه به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال پرداخت شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی