عصر بازار

برگزاری نشست صمیمانه مدیر عامل بانک صادرات ایران با خبرنگاران رسانه های گروهی کشور

عصر اعتبار- ​همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار، مدیرعامل بانک صادرات ایران در یک نشست صمیمانه با اصحاب رسانه، همدلی و همراهی میان بانک صادرات ایران و مردم را به ویژه با استراتژی جدید اتخاذ شده در سال جاری، مرهون انعکاس به موقع خدمات و دستاوردهای سازمانی در رسانه ها عنوان کرد.

برگزاری نشست صمیمانه مدیر عامل بانک صادرات ایران با خبرنگاران رسانه های گروهی کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سیاوش زراعتی مدیر عامل بانک صادرات ایران انعکاس مناسب اقدامات انجام شده این بانک توسط اصحاب رسانه را موجب تقویت روحیه نشاط و اعتماد عمومی به شبکه بانکی دانست.
    سیاوش زراعتی با گرامیداشت روز خبرنگار از شهید محمود صارمی تجلیل کرد و یاد شهید حججی در دفاع از حرم حضرت زینب(س) را گرامی داشت.
    وی با اشاره به برنامه های تحولی و استراتژی های جدید بانک صادرات ایران، عملکرد بانک را مناسب ارزیابی کرد و اشتغال مستقیم بیش از ٢٢ هزار نفرطی ١٥ ماهه منتهی به خرداد ماه امسال با تسهیلات بانک صادرات ایران را تنها نمونه ای کوچک از رویکرد جدید به برنامه های مدون ملی در راستای افزایش اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی برشمرد.          
    در این مراسم که اعضای هیأت مدیره نیز حضور داشتند، دکتر لشکر بلوکی با اشاره به اینکه معلمی شغل انبیاء است، گفت: روزنامه نگاری کاری خداگونه است و خبرنگاران چشمان بیدار جامعه اند.
    عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران با تاکید بر اینکه باید امید را به جامعه تزریق کنیم، بر رسالت انعکاس به موقع و صحیح خدمات انجام شده توسط موسسات مالی در شرایط کنونی به ویژه در فضای مجازی صحه گذاشت و افزود: جامعه باید احساس کند که نظام بانکی خلاق و نوآور است.
    وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری استراتژی نوین در بانک صادرات ایران در دستور کار قرار گرفته، از ارائه چندین محصول و خدمت جدید در آینده ای نزدیک خبر داد.
    در این مراسم همچنین ناصر مردوخی کردستانی شاعر،روزنامه نگار و از پیشکسوتان رسانه که با سابقه ٦٤ سال روزنامه نگاری هم اکنون سردبیری دو سایت را بر عهده دارد، طی سخنانی به تشریح وظایف و مسولیتهای حرفه ای خبرنگاران پرداخت و در تجلیل از مقام واقعی خبرنگاران سروده ویژه اش که با استقبال خبرنگاران همراه بود را ایراد کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو