عصر بازار

مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد

اختصاص ۱۸۷میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال

عصر اعتبار- مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: ۱۸۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای ایجاد طرح های اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت اختصاص داده شده است.

اختصاص ۱۸۷میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، محسن ولیئی با بیان اینکه توانمندسازی و تأمین خوداتکایی مددجویان تحت حمایت از مهم ترین اهداف این نهاد است،گفت: فراهم کردن امکانات لازم برای توانمندسازی،خوداتکایی، استقلال اقتصادی افراد و خانواده های نیازمند از طریق استعداد سنجی، مشاوره شغلی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و ایجاد اشتغال در اولویت برنامه های کاری این نهاد است.

    وی با بیان اینکه امروز جامعه نیازمند همکاری جمعی مدیران و مسئولان برای خدمت به نیازمندان است، بیان کرد: تلاش جمعی می تواند رویکرد خدمتی به محرومان را به صورت کمی و کیفی افزایش دهد.

    ولیئی تاسیس شبکه ایران کالا را از مهم ترین اقدامات صدا و سیما در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» دانست و افزود: این اقدام، شاخصه مهم همراهی رسانه در حوزه اقتصاد است؛ این شبکه بستر مناسبی برای حمایت و معرفی  خانواده های تحت حمایت این نهاد  در بخش تولید است.

    مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه هدف اصلی کمیته امداد، خودکفایی افراد تحت حمایت این نهاد است، گفت: تبلیغ صنایع دستی و محصولات مددجویان کمیته امداد، اگر به عنوان یک ضرورت در جامعه نهادینه شود، می تواند در بهبود معیشت زندگی آنها و ارتقای شرایط اقتصادی موثر باشد.

    وی با بیان اینکه توسعه چرخه اشتغال به عنوان یکی از اولویت های کمیته امداد، نقش بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد داشت،عنوان کرد: کمیته امداد به عنوان یکی از مراجع تولید اشتغال با بررسی مشکلات زنان سرپرست خانوار در زمینه حمایت از اقشار آسیب پذیر نقشی مهمی ایفا می کند.

    ولیئی  با اشاره به اینکه درسال جاری توجه ویژه در زمینه ایجاد اشتغال برای خانواده های تحت حمایت شده است، یادآور شد: امسال 187 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال برای ایجاد طرح های اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران اختصاص یافته است.

    مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: ایجاد انگیزه و افزایش روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در مددجویان، افزایش سطح دانش و آگاهی‌های فنی و اقتصادی مددجو به همراه پیش‌بینی فرایندهای ایجاد و توسعه طرح اشتغال و خودکفایی از جمله اقدامات مؤثر در خودکفایی و خروج خانواده‌ها ازچرخه حمایت است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو