عصر بازار

بانک رفاه حامی یازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران شد

عصر اعتبار- بانک رفاه در راستای حمایت از فرهنگ و هنر و با هدف حضور فعال در عرصه بانکداری اجتماعی، حامی یازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران شد.

بانک رفاه حامی یازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بانک رفاه در این مراسم که 26 مردادماه سالجاری و در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، ضمن برپایی غرفه معرفی خدمات و محصولات و معرفی برند بانک، به برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره نیز، هدایای ارزشمندی اهدا کرد.
    دکتر محمد علی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه نیز در گفت و گو با ویژه نامه جشنواره، بانک رفاه را متعلق به همه آحاد جامعه دانست و خاطر نشان ساخت: بانک رفاه از ابتدای تأسیس، حمایت از تمامی اقشار جامعه و حرکت به عنوان یک بانک اجتماعی را به عنوان یکی از استراتژی های اصلی خود مد نظر داشته است.
    مدیرعامل در ادامه اظهار داشت: هر محصول سینمایی نماینده فرهنگ و هنر آن کشور است. وقتی یک اثر فرایند اخذ مجوز را طی می کند، لازم است از آن حمایت کرد.
    ایشان در ادامه گفت و گو با این ویژه نامه تصریح کرد: وقتی هنری بالنده و جهانی دارید، هیچگاه منزوی نخواهید شد؛ پیشرو هستید و دیگران را وادار می کنید به شما احترام بگذارند. نگاه بانک رفاه به مقوله هنر و سینما از این گونه است. بانک رفاه معتقد است که این حمایت بخشی از مسئولیت های اجتماعی این سازمان در جامعه است.
    آقای حبیب پور رئیس اداره روابط عمومی بانک رفاه نیز در گفت و گو با این ویژه نامه ضمن تأکید بر حمایت بانک از هنر و به ویژه سینما، اظهار داشت: اعتقاد داریم باید از همه ظرفیت های موجود برای معرفی و ارتقای برند بانک رفاه استفاده شود.
    وی در ادامه افزود: حضور در چنین اجتماعاتی این فرصت را به بانک می دهد که مستقیم و صمیمانه با مخاطبان در ارتباط باشد.
    آقای جعفر گودرزی دبیر جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران نیز با قدردانی از حضور و حمایت اثربخش بانک رفاه اظهار داشت: در یازدهمین دوره این جشن بانک رفاه با حضور و حمایت صمیمانه، تاثیر بسیار مطلوبی بر برگزاری هرچه باشکوتر آن داشت.
    در این جشن علاوه بر اهدای جوایز برگزیدگان، بزرگداشت جمشید هاشم‌پور،گوهر خیراندیش، فرید مصطفوی، جمال امید و نکوداشت زنده‌یاد علی معلم برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو