عصر بازار

سهم ۱۶ درصدی تهرانی‌ها در پرداخت صدقات

عصر اعتبار- مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: در حال حاضر ۱۶ درصد کل صدقات کشور توسط مردم استان تهران پرداخت می‌شود.

سهم ۱۶ درصدی تهرانی‌ها در پرداخت صدقات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هیچ خدمتی نباید بدون پیوست فرهنگی در کمیته امداد انجام شود، اظهار داشت: بر همین اساس این نهاد به دنبال آن است که خدمات خود را در حوزه های مختلف از جمله طرح اکرام، تأمین مسکن، خدمت به زنان مطلقه و دیگر امور را با پیوست فرهنگی برای مددجویان ارائه کند.

    وی در ادامه افزود: سعی می شود تا تمام فعالیت‌ها و اقدامات در کمیته امداد با پیوست فرهنگی انجام شود، زیرا تکریم مددجویان تحت حمایت از مهم‌ترین وظایف امدادگران است و توانمندسازی مددجویان با ارائه خدمات دارای پیوست فرهنگی باعث سهولت در رفع مشکلات خانواده‌های آنان می‌شود.

    ولیئی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزش خانواده، اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی و آموزشی تربیتی، برپایی جشنوارهای قرآنی و غیره از اصلی ترین برنامه‌های فرهنگی این نهاد محسوب می‌شود، تصریح کرد: در همین راستا این نهاد وظیفه دارد در کنار کمک‌های اقتصادی، توجه ویژه‌ای به پیوست فرهنگی برای ارائه خدمات به مددجویان داشته باشد.

    مدیر کل کمیته امداد استان تهران در خصوص میزان مشارکت مردم استان‌ در پرداخت صدقه عنوان کرد: از نظر حجم مبالغ، بیشترین مشارکت مربوط به استان تهران است، به طوری که 16 درصد کل صدقات کشور توسط مردم استان تهران پرداخت می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی