عصر بازار

شرکت‌کنندگان حتماً در سایت جشنواره ثبت‌نام کنند؛

استقبال چشمگیر علاقمندان از جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد

عصر اعتبار- دبیر اجرایی و عضو هیأت‌داوران دومین جشنواره فیلم ۱۸۰ثانیه‌ای پاسارگاد، از استقبال چشمگیر علاقمندان از دومین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد خبر داد.

استقبال چشمگیر علاقمندان از جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، خسرو رفیعی دبیر اجرایی و عضو هیأت‌داوران دومین جشنواره فیلم 180ثانیه‌ای پاسارگاد گفت: پس از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم 180ثانیه‌ای‌ پاسارگاد، ارسال آثار به دبیرخانه همچنان ادامه دارد و علاقمندان، دانشجویان و هنرمندان بسیار خوب از این جشنواره استقبال کرده‌اند.

    وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور 1396 است، ادامه داد: علاوه بر فیلم‌های کوتاه، تعداد بسیاری ایده و فیلمنامه که امکان ساخت نداشته‌اند به دبیرخانه ارسال شده‌است که توسط هیأت‌ داوران جهت پرداخت کمک هزینه ساخت، بررسی خواهند شد.

    رفیعی تأکید کرد: کلیه شرکت‌کنندگان در این جشنواره چه در بخش اصلی و چه در بخش جنبی (ارسال ایده) باید ضمن مراجعه به سایت جشنواره، نسبت به ثبت‌نام و درج اطلاعات خود اقدام کنند. در غیر این صورت، آثار آنها در بخش داوری شرکت داده نخواهد شد.

    وی در ادامه در خصوص اهداف برگزاری جشنواره ادامه داد: برگزاری این جشنواره به دنبال نگاه ویژه‌ مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به موضوعات اجتماعی و همچنین حمایت از فرهنگ و هنر آغاز شد و هدف آن، علاوه بر جلب افکار عمومی به موضوعات روز کشور، شناسایی استعدادها و توانمندی‌های جوانانی است که به این حوزه علاقمند هستند اما زمینه‌ بروز استعدادهای خود را نیافته‌اند. در همین راستا و در اولین دوره این جشنواره نیز زمینه برای ساخت فیلم و نمایش توانمندی‌ها برای بسیاری از جوانان فراهم شد. امیدوارم در دومین دوره از این جشنواره نیز به این مهم دست یابیم.

    رفیعی در خصوص محورها و موضوعات این جشنواره ادامه داد: حفظ محیط‌زیست و منابع‌طبیعی، تکریم خانواده و حقوق اجتماعی و اهدای عضو از محورهای اصلی جشنواره هستند. همچنین یک بخش جنبی مربوط به ایده‌هایی که امکان ساخت پیدا نکرده‌اند نیز در جشنواره لحاظ شده‌است.

    وی در خصوص حامیان معنوی این جشنواره تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان سینمایی، سازمان حفاظت محیط‌زیست، سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری و انجمن اهدای عضو از حامیان معنوی این جشنواره هستند.

    عضو هیأت داوران جشنواره با بیان اینکه تاکنون بیش از 450 اثر و 500 ایده به دبیرخانه جشنواره رسیده‌است، اظهار داشت: قرار است در هر بخش 4 نفر به عنوان برگزیدگان جشنواره انتخاب شوند. جوایز جشنواره در هر بخش برای نفرات اول تا چهارم به ترتیب عبارتند از تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 80 میلیون ریال، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 60 میلیون ریال، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 40 میلیون ریال، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 20 میلیون ریال، تندیس جشنواره، لوح سپاس و مبلغ 10 میلیون ریال برای 4 ایده برتر در هر بخش.

    رفیعی در خصوص شرایط و قوانین جشنواره خاطرنشان کرد: زمان آثار ارائه شده به جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد بیش از 180ثانیه نباشد. سازندگان آثار، نسخه نهایی اثر خود را همراه با عکس کارگردان(پس از ثبت‌نام در سایت) برای دبیرخانه ارسال کنند. ارسال ایده‌های بخش جنبی باید (پس از ثبت‌نام در سایت) فقط از طریق ایمیل idea@pasargadfilmfest.ir انجام شود.

    گفتنی است علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، تماس با دبیرخانه و همچنین ثبت‌نام، به سایت جشنواره به نشانی www.pasargadfilmfest.ir مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو