عصر بازار

حضور فعال بانک رفاه در آئین گرامیداشت روز پزشک

عصر اعتبار: آئین گرامیداشت روز پزشک با حضور دکتر ربیعی و دکتر قاضی زاده هاشمی وزرای تعاون کار و رفاه اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و دکتر سهمانی مدیرعامل بانک رفاه برگزار شد.

حضور فعال بانک رفاه در آئین گرامیداشت روز پزشک
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳:۰۰
  • حضور فعال بانک رفاه در آئین گرامیداشت روز پزشک
  • حضور فعال بانک رفاه در آئین گرامیداشت روز پزشک
  • حضور فعال بانک رفاه در آئین گرامیداشت روز پزشک
  • حضور فعال بانک رفاه در آئین گرامیداشت روز پزشک
  • حضور فعال بانک رفاه در آئین گرامیداشت روز پزشک

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر ربیعی در این مراسم که با حمایت بانک رفاه و در محل سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، با قدردانی از تلاش جامعه پزشکی، گفت: باید بین انسان حرفه ای و حرفه انسانی تفاوت و تمایز قایل شویم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: پزشکی یک حرفه انسانی است و لازم است به عنوان یک نظام اجتماعی که کارکردهای فراوانی دارد، در نظر گرفته شود.
دکتر ربیعی با بیان اینکه جایگاه پزشکان به درستی درک نشده است، تصریح کرد: پزشکی به عنوان یک حرفه انسانی در خدمت توسعه است و پزشکان به مثابه کنشگران این نظام، توسعه اجتماعی را رقم می زنند.
وی با تأکید بر اینکه در چهار سال نخست وزارت رفاه، تلاش های فراوانی برای ریشه کنی فقر، نابرابری اجتماعی، بیکاری و بسیاری از معضلات اجتماعی صورت گرفته، خاطر نشان ساخت: با یاری خداوند این اقدامات در دور دوم وزارت با قدرت بیشتری پیگیری می شود.
در ادامه مراسم دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز طی سخنانی با تبریک روز پزشک به تشریح خدمات نظام پزشکی طی سال های اخیر پرداخت و اظهار داشت: در دولت یازدهم یکی از اصلی ترین سیاست ها حمایت از نظام سلامت بود.
وی اضافه کرد: بنا بر اهمیتی که حوزه سلامت در توسعه کشور دارد، این سیاست در دولت دوازدهم با تأکید بیشتری دنبال می شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: یکی از دغدغه های رئیس جمهوری حمایت از حوزه سلامت است.
دکتر سهمانی مدیرعامل بانک رفاه نیز طی سخنانی با تبریک این روز به جامعه پزشکی کشور گفت: بسیار خرسندیم و بر خود می بالیم که در این مراسم باشکوه حضور داریم و به جامعه معظم پزشکی کشور خدمات بانکی ارائه می دهیم.
مدیرعامل بانک رفاه با تاکید بر اینکه یکی از افتخارات بانک رفاه، بانک سلامت محور بودن است، اظهار داشت: بانک رفاه یک بانک سلامت محور و اجتماعی است که بخش بزرگی از تامین مالی نظام سلامت را برعهده دارد. بانک رفاه در طرح تحول سلامت مشارکت بسیار خوبی داشت و در این زمینه به تعهد و مسئولیت های خود جامعه عمل پوشاند.
وی در ادامه ضمن تشریح خدمات بانک رفاه به نظام سلامت کشور، خاطر نشان ساخت: بانک رفاه طی سال های اخیر110 هزار میلیارد ریال در قالب انتشار اوراق مالی، تسهیلات، صدور ضمانت نامه‌ها و سایر موارد به حوزه سلامت کشور منابع تخصیص داده است.
دکتر سهمانی ادامه داد: بانک رفاه همچنین عاملیت تأمین مالی احداث سه بیمارستان بزرگ و مهم کشور را که قرار است با مشارکت و سرمایه گذاری شرکت های خارجی ساخته شوند، برعهده خواهد داشت. میزان تامین مالی این سه پروژه 700 میلیون یورو بوده است.
وی در ادامه با بیان اینکه بانک رفاه تاکنون در قالب ایفای مسئولیت های اجتماعی، خدمات ارزنده ای به جامعه پزشکی کشور ارائه کرده است گفت: بانک رفاه مصمم به خدمت رسانی مطلوب به این حوزه است و ترجیح می دهد مسئولیت های اجتماعی خود را در این حوزه متمرکز سازد.
در این مراسم که با حضور گسترده پزشکان و خانواده های آنها برگزار شد. از چهره های ماندگار پزشکی تجلیل به عمل آمد.
بانک رفاه با برپایی غرفه ارائه خدمات، به معرفی محصولات و خدمات بانک در حوزه سلامت پرداخت.

برچسب ها
پورسعید خلیلی