عصر بازار

تاکید معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک اقتصادنوین بر لزوم شفافیت حساب‌های ارزی

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره و معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک اقتصادنوین بر لزوم شفافیت حساب‌های ارزی تاکید کرد.

تاکید معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک اقتصادنوین بر لزوم شفافیت حساب‌های ارزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، نصرت‌اله شهبازی در جمع مدیران بین‌الملل این بانک گفت: نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی در حوزه بین‌الملل از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، که با تلاش و کوشش مضاعف باید با برنامه‌ریزی دقیق جایگاه بانک در این بخش حفظ و ارتقا یابد.
    وی به اهمیت تاثیرگذاری در این بخش توسط بانک اقتصادنوین اشاره کرد و افزود: برای دست‌یابی به این مهم برخی اقدامات اساسی در دستور کار قرار گرفته است که از آن جمله شفافیت دارایی‌ها، آموزش همکاران، مدیریت اقلام دارایی، توجه به مقررات و آیین‌نامه‌ها و اولویت‌بندی اهداف را می‌توان برشمرد.
    عضو هیات مدیره بانک اقتصادنوین در ادامه به تاثیرات تغییر در سازمان‌ها اشاره کرد و گفت: به شخصه معتقدم تغییر در سازمان مثبت و ارزنده است و با هر تغییر، روزنه امیدی در سازمان ایجاد و انگیزه‌ها و اندیشه‌ها فرصت رشد و پرورش پیدا می‌کنند.
    شهبازی مدیریت در کشور را به مسابقه دو امدادی تشبیه کرد و گفت: در ایران هر مدیر در مقطعی وظیفه‌ای را بر عهده می‌گیرد که تا زمانی که عهده‌دار این مسئولیت است باید تلاش کند و از ایده‌ها و نوآوری‌ها برای تامین منافع سازمان خود بهره ببرد و نهایتا روزی این وظیفه را به دیگری محول کند.
    وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین دلیل برگزاری این جلسه انتصاب مدیر بین‌الملل بانک اقتصادنوین است، اظهار داشت: انتظار می‌رود که مدیر جدید بین‌الملل بانک اقتصادنوین بتواند با بهره‌مندی از توان همکاران این واحد و تعامل لازم با سایر بخش‌های بانک، زمینه تحول و پیشرفت بخش بین‌الملل بانک اقتصادنوین را بیش از پیش فراهم کند، چرا که این مهم در نهایت تسهیل ارایه خدمات به مشتریان و رضایت‌مندی مشتریان را به همراه خواهد داشت.
    در ادامه این مراسم محمود رضا اسدی مطلق به عنوان مدیر بین‌الملل بانک اقتصادنوین معرفی شد. وی از مدیران با سابقه بانکی در حوزه بین‌الملل است که پیش از این سوابق ارزنده‌ای در این حوزه داشته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی