عصر بازار

۱.۵ میلیون نفر - ساعت آموزش برای کارکنان بانک ملی ایران

عصر اعتبار- همکاران بانک ملی ایران در سال گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر – ساعت دوره آموزشی را گذرانده اند.

۱.۵ میلیون نفر - ساعت آموزش برای کارکنان بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این میزان آموزش دست کم 61 هزار نفر از همکاران بانک را پوشش داده است.

    این آموزش ها در قالب برگزاری 1859 دوره، نشست و همایش و به شکل دوره های ضمن خدمت، کوتاه مدت پایه و تخصصی بانکداری بوده است.

    دوره های آموزشی کارکنان بانک ملی ایران که از بدو ورود به بانک تحت عنوان توجیهی شغلی آغاز می شود، تا پایان دوران خدمت ادامه دارد. در این دوره ها همه کارکنان بانک از پایین ترین رده شغلی تا عالی ترین رده سازمانی تحت آموزش های خاص شغلی خود قرار می گیرند.

    بانک ملی ایران اعتقاد دارد آموزش کارکنان به بهبود ارائه خدمات برای مشتریان می انجامد و از این رو دانش افزایی مستمر همکاران را به عنوان یک رویکرد اساسی همواره در دستور کار دارد.

    محور اصلی دوره ها، نشست ها و همایش های برگزار شده در بانک ملی ایران شامل عناوین عمومی، تخصصی و بانکی از جمله بانکداری اسلامی (تجهیز منابع، تخصیص منابع)، بانکداری بین الملل (بازرگانی، غیربازرگانی)، دوره های کارگاهی، ضمانتنامه های ریالی و ارزی، حسابداری مقدماتی تا پیشرفته، امور حقوق بانکی، اقتصاد پول و بانک، قوانین و مقررات بانکداری اسلامی و بین المللی، مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، بازاریابی و مشتری مداری، اخلاق حرفه ای، اصول و فنون مذاکره و ... و نهایتا دوره های مدیریت پایه، میانی و عالی بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی