عصر بازار

مدیر عامل بانک رفاه کارگران:

عملکرد بانک رفاه در اعطای تسهیلات ازدواج مطلوب است

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک رفاه گفت: بانک رفاه در طرح ضربتی اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج عملکرد مطلوبی داشته و تداوم اقدامات ارزنده بانک در این خصوص از برنامه های مهم بانک است.

عملکرد بانک رفاه در اعطای تسهیلات ازدواج مطلوب است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر محمد علی سهمانی با اعلام این مطلب افزود: حضور بانک رفاه در کنار 10 بانک دیگر در طرح ضربتی اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج که با مدیریت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از اول مرداد تا پایان شهریور کلید خورد مایه افتخار و مباهات بانک است و از همان روز اول همه تلاش خود را مصروف آن کردیم که به تعهداتمان در این طرح عمل کنیم.
    مدیر عامل بانک رفاه با قدردانی از تلاش همه کارکنان بانک در اجرای این امر مهم و خداپسندانه افزود: تسهیل ازدواج جوانان مسئله بسیار مهمی برای کشور است و تاکید دین مبین اسلام است، لذا هر فعالیت و تلاشی در این خصوص امری معنوی و کار نیک و خداپسندانه ای است. خوشحالیم از این طریق ما هم سهمی داریم و مایه خرسندی است که این مسئله از سوی کارکنان بانک رفاه در سراسر کشور با اهمیت خاصی دنبال می شود.
    گفتنی است در طرح ضربتی اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج که 10 بانک و یک صندوق قرض الحسنه عامل آن هستند، بیش از 500 هزار فقره تسهیلات اعطا خواهد شد. علاوه بر بانک رفاه سایر بانک ها کشور در این طرح مکلف هستند دو برابر عملکرد ماهانه خود، تسهیلات ازدواج پرداخت کنند.در این طرح  برای بانک رفاه 40 هزار فقره در نظر گرفته شده است که تا به حال به تعهدات به طور کامل عمل شده است.
    اولویت های پرداخت تسهیلات با مناطق کمتر برخوردار و افراد متقاضی است که مدت طولانی در صف انتظار بوده اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی