عصر بازار

دولت یازدهم ۱۵ هزار میلیارد ریال در صنعت چهارمحال و بختیاری سرمایه‌گذاری کرد

عصر اعتبار- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: دولت تدبیر و امید در صنعت استان ۱۵ هزار میلیارد ریال سرمایه ‌گذاری کرده بود.

دولت یازدهم ۱۵ هزار میلیارد ریال در صنعت چهارمحال و بختیاری سرمایه‌گذاری کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سید نعیم امامی ششم شهریور ماه در شورای ادارای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: طی دولت تدبیر و امید بیش از 300 واحد جدید کوچک در استان به بهره برداری رسید و مشکلات 300 واحد صنعتی مرتفع شد.

    امامی فولاد سفید دشت را تنها فولاد بهره برداری شده کشور در دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: فاز دوم آن با پیشرفت 65 درصدی در حال اجرا است.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: مجتمع بزرگ صنایع ورق‌های پوشش‌دار تاراز که ساخت آن از سال 1392 آغاز شده است، سالانه 330 هزار تن ورق‌های پوشش‌دار تولید می‌کند که نیمی از آن ورق گالوانیزه است.

    وی با اشاره به تولید آب معدنی در استان، اظهار کرد: تاکنون در زمینه‌هایی اعم از روش‌های افزایش کیفیت آب اقدامات خطیری انجام شده است.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه شهرکرد شهر تولید چادر کرپ کشور است، تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری نخستین تولید کننده چادر مشکی در ایران است.

    امامی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در صنعت استان 15 هزار میلیارد ریال سرمایه ‌گذاری کرده بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی