عصر بازار

همزمان با گرامیداشت هفته دولت و بانکداری اسلامی ؛

به همت بانک سرمایه پل روستای شهرآرا در شهرستان چالوس افتتاح شد

عصر اعتبار- همزمان با گرامیداشت هفته دولت و هفته بانکداری اسلامی، به همت بانک سرمایه، پل روستای شهرآرا واقع در شهرستان چالوس در روز چهارشنبه مورخ ۸ شهریور ۱۳۹۶ با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان چالوس و مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک سرمایه افتتاح شد.

به همت بانک سرمایه پل روستای شهرآرا در شهرستان چالوس افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مهندس ناصر زندی، فرماندار چالوس در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از حسن توجه بانک سرمایه به این منطقه و ایفای نقش خود در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، گفت این اقدام بانک سرمایه در اذهان مردم این منطقه ماندگار خواهد شد. وی با اشاره به اینکه تقریباً تمامی پروژه‌های قبلی منطقه از مجراهای دولتی اجرا شده بودند، افزود: اینکه یک بانک خصوصی این اقدام اجتماعی را برای مردم و دانش‌آموزان انجام داده است، اقدامی بسیار ارزشمند و در خور تحسین است.
    وی در خصوص گذشته این پل گفت: حدود دوسال پیش خبری به ما رسید که اهالی روستای شهرآرا برای تردد به حوزه شهری از یک پل چوبی کابلی که توسط خود اهالی تاسیس شده بود، استفاده می کنند که این کار خطرات زیادی را برای دانش‌آموزان و مردم به دنبال داشت و متأسفانه وعده های مسئولین دولتی برای ساخت پل برای این روستا به نتیجه ای نرسید، تا اینکه مدیرعامل بانک سرمایه در پیامی از آمادگی این بانک برای ساخت پل خبر داد و بحمدالله به همت و توان همکاران این بانک، تمامی مراحل طراحی، اجرا، ساخت و تامین منابع مالی این پل توسط بانک سرمایه انجام و این پروژه امروز به بهره برداری رسید.
    فرماندار چالوس این اقدام بانک سرمایه را از نگاه خیراندیشانه این بانک به حل مشکلات مردم و توسعه اجتماعی خواند و ابراز امیدواری کرد با تبلیغ هرچه بیشتر این اقدام خداپسندانه، الگویی شایسته در میان دیگر سازمان‌ها شکل گیرد و دیگران نیز با توجه به این اقدام، برای انجام امور خیرخواهانه و اجتماعی ترغیب شوند.
    مهندس زندی افزود این اقدام شایسته نتیجه زحمات و پیگیری های همکاران بانک سرمایه در شعبه چالوس و همچنین بخشدار منطقه بوده و بسیار خوشحالیم که مردم این منطقه در هفته دولت حلاوت و شیرینی آن را می چشند.
    در ادامه مراسم، علیرضا پویان شاد مدیرعامل بانک سرمایه در سخنانی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی افزود: ایران اسلامی باید آباد گردد و هرکس به اندازه ظرفیت و توان خود می بایست در این آبادانی مشارکت کند. بانک سرمایه این‌گونه اقدامات خیرخواهانه را وظیفه خود می‌داند، لذا از ابتدا در خصوص این پروژه هیچ برنامه و مانور تبلیغاتی انجام نداده است.
    پویان شاد ابراز امیدواری کرد تا این اقدام الگویی برای سایر سازمان ها برای مشارکت در امور مربوطه به مسئولیت اجتماعی و رفاهی مردم باشد. وی افزود: سایر بانک ها نیز در زمینه های دیگری چون آزادی زندانیان و... اقدامات خیرخواهانه ای انجام داده اند که از این نظر، بانک سرمایه با توجه به ظرفیت و توان خود کارنامه مقبول و ارزشمندی در ایفای نقش خود در عمل به مسئولیت های اجتماعی دارد. وی در پایان ضمن تبریک دوباره افتتاح این پل به مردم منطقه افزود: بسیار خوشحالیم که زحمات همکاران ما در بانک سرمایه همزمان با هفته دولت به بار نشست و شاهد افتتاح این پل و شاد شدن دل مردم این منطقه در این هفته بابرکت بودیم.
    در ادامه مراسم دکتر علیرضا اکبری ماسوله، عضو هیأت مدیره بانک نیز ضمن تبریک هفته دولت و هفته بانکداری اسلامی، خاطرنشان کرد: خوشحالیم که توانستیم برای حل مشکل مردم این روستا گامی هرچند کوچک در جهت توسعه و آبادانی و ارائه خدمات اجتماعی در راستای عمل به وظایف بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی برداریم. همانطور که می دانید بخش عمده‌ای از سهام بانک سرمایه متعلق به فرهنگیان ارجمند است که ساخت این پل و اتصال روستای شهرآرا به مراکز آموزشی و سهولت تردد دانش‌آموزان و معلمان به مدرسه، خدمت کوچکی بود که از طرف بانک سرمایه نسبت به مردم این منطقه و این قشر فرهیخته انجام شد.
    شایان ذکر است در پایان این مراسم هدایای به رسم یادبود و تشکر از سوی فرمانداری، بخشداری و دهیاری منطقه، توسط امام جمعه محترم شهرستان چالوس به پویان شاد، مدیرعامل بانک سرمایه اهدا شد.
    همچنین گفتنی است ساخت پل روستای شهرآرا به طول 40 متر در مدت زمان دو ماه به پایان رسیده و تمامی مراحل ساخت پل از طراحی، ساخت، اجرا و تامین مالی آن به عهده بانک سرمایه بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی