عصر بازار

معاون کمیته امداد استان کردستان خبرداد:

معرفی هزار مددجوی کردستانی برای دریافت وام اشتغال

عصر اعتبار- معاون اشتغال و خودکفایی‌کمیته امداد استان کردستان گفت: تاکنون هزار نفر از مددجویان استان کردستان متقاضی تسهیلات اشتغال جهت دریافت وام به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

معرفی هزار مددجوی کردستانی برای دریافت وام اشتغال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، فرشید جهان بین با بیان اینکه 65 میلیارد تومان از محل منابع بانکی به تسهیلات اشتغال مددجویان استان در سال جاری اختصاص داده شده است، عنوان کرد: 88 درصد از این مبلغ سهمیه بانک‌های دولتی و 12 درصد نیز سهمیه بانک های خصوصی است.

    وی با بیان اینکه 12 بانک عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان این نهاد در سطح استان همکاری می‌کنند، افزود: تاکنون 38 میلیارد و 200 میلیون تومان از طریق بانک های ملی، ملت، تجارت، سپه، کشاورزی، رفاه کارگران، توسعه تعاون، قرض الحسنه مهر و رسالت ابلاغ و توسط این بانک ها پذیرش پرونده های تسهیلات مددجویان شروع شده است.

    جهان بین با بیان اینکه تاکنون هزار نفر از مددجویان متقاضی تسهیلات اشتغال برای دریافت تسهیلات به این بانک ها معرفی شده اند، گفت: برای این تعداد تسهیلات 20 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است و امید است تا پایان امسال بخش قابل توجهی از اعتبارات اشتغال جذب و صرف ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان کمیته امداد شود.

    معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کردستان با بیان اینکه 20 میلیارد تومان نیز از محل منابع داخلی کمیته امداد به اشتغال مددجویان این نهاد در سال جاری اختصاص داده شده است، اعلام کرد: تسهیلات اشتغال این نهاد با توجه به طرح های اشتغال در غالب وام های  20 میلیون، 50 میلیون و 75 میلیون تومان پرداخت می شود.

    وی تاکید کرد: این نهاد در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان محدودیتی ندارد و بر اساس نیاز و در جهت توسعه طرح های اشتغال ایجاد شده از مددجویان این نهاد حمایت و پشتیبانی می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی