عصر بازار

پناهی اعلام کرد:

آموزش قوانین مبارزه با پولشویی در بانک ملی ایران

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: یک هزار و ۲۰۰ نفر از کارکنان بانک ملی ایران با شرکت در دوره های مجازی، استانداردهای FATF در مبارزه با پولشویی را آموزش دیدند.

آموزش قوانین مبارزه با پولشویی در بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، غلامرضا پناهی با تاکید بر اجرای سیاست های هیات مدیره و مصوبات کمیته عالی مبارزه با پولشویی گفت: آموزش از جایگاه بالایی در مبارزه با پولشویی برخوردار است و آگاهی کارکنان بانک در این موضوع اهمیت فراوانی دارد. همچنین شناسایی کامل مشتریان و رعایت ضوابط و مقررات مبارزه با پولشویی، باید جزو لاینفک فرهنگ سازمانی کارکنان در ارائه خدمات به مشتریان باشد.

    وی افزود: به همین منظور بانک ملی ایران اقدام به برگزاری حداقل پنج  آزمون مجازی برای کارکنان خود کرد که طی آن یک هزار و 200 نفر ظرف چهار ماه در این زمینه آموزش های لازم را دیدند.

    معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران  با اشاره به اهمیت این آموزش ها اعلام کرد: بزودی همه  کارکنان بانک ملی ایران دوره های مقدماتی مبارزه با پولشویی را می گذرانند، این بانک همچنین در نظر دارد تا در مرحله بعد دوره های تکمیلی مطلوبی را بر اساس استانداردهای بین المللی مبارزه با پولشویی برگزار کند.

    وی تاکید کرد: کارکنانی که دوره های آموزشی مبارزه با پولشویی را می گذرانند، گواهینامه ای را دریافت کرده و برای ادامه کار خود در بخش های مختلف ملزم به داشتن این گواهینامه می شوند؛ به طوری که نداشتن این گواهینامه به معنی ندانستن قوانین مربوط به مبارزه با پولشویی خواهد بود.

    پناهی در پایان گفت: همچنین دو دوره آموزشی ارزی و ریالی برای کارکنان بانک ملی ایران در حال طراحی است که بزودی برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی