عصر بازار

نسخه مدیرعامل سابق بیمه سلامت برای خروج از خلأ در حوزه تولیدات دارویی

عصر اعتبار- مدیرعامل سابق سازمان بیمه سلامت ایرانیان با بیان اینکه شرکت‌های مختلف داروسازی باید در مسیر ساخت داروهای با کیفیت حرکت کنند، گفت: از این طریق می‌توانیم از فضای خلایی که در حوزه تولیدات دارویی کشور به وجود آمده خارج شویم.

نسخه مدیرعامل سابق بیمه سلامت برای خروج از خلأ در حوزه تولیدات دارویی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمد جواد کبیر در مراسم افتتاحیه خطوط بازسازی شده شرکت دارویی فارما شیمی، گفت: این شرکت در سال اقتصاد مقاومتی ثابت کرد که در عصر نداشتن‌ها و نتوانستن‌ها اگر عزم داشته باشیم می‌توانیم اقدامات موثری انجام دهیم. خوشبختانه همکاران ما در سازمان بیمه سلامت تلاش کردند و توانستند فضایی حمایتی را در این شرکت ایجاد کنند.

    وی افزود: زمانی که من مدیریت سازمان بیمه سلامت را بر عهده گرفتم خیلی‌ها توصیه کردند که این شرکت را با قیمت نازلی به فروش برسانیم اما با تلاش‌های هیات مدیره و سازمان بیمه سلامت مانع از این کار شدیم و امروز می‌بینیم که این شرکت توانسته روی پای خودش بایستد.

    کبیر حضور دکتر اصغری به عنوان رئیس جدید سازمان غذا و دارو را فرصتی مغتنم برای کمک به حوزه داروسازی کشور دانست و گفت: امیدوارم مهندس موهبتی - رئیس جدید سازمان بیمه سلامت-  نیز بتواند اثر خوبی در حوزه‌های حمایتی برای این شرکت داشته باشد تا شاهد تولید قابل قبول و مبتنی بر استانداردهای GMP در این شرکت باشیم.

    وی با بیان اینکه امیدواریم سیاست‌های حمایتی سازمان بیمه سلامت برای این شرکت ادامه داشته باشد، اظهارکرد: امیدوارم سازمان بیمه سلامت بتواند بدهی‌هایش را به شرکت‌های سرمایه گذاری پرداخت کند.

    کبیر با اشاره به تولید یک محصول در شرکت فارما شیمی برای صادر کردن به اتریش گفت: این مسیر باید ادامه یابد تا بتوانیم با کمک شرکت‌های مختلف از فضای خلأیی که در حوزه دارویی کشور ایجاد شده خارج شویم. همچنین بتوانیم از طریق انتقال فرمولاسیون دارو به کشور دانش داروسازی را بومی و در این حوزه ظرفیت سازی کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی