عصر بازار

ارزش بیت کوین برای ساعاتی از مرز ۵۰۰۰ دلار گذشت

عصر اعتبار- در هفته های اخیر خبرهای زیادی در رابطه با نوسانات شدید قیمت بیت کوین منتشر شده و حالا خبر رسیده که این پول مجازی در یک یا دو روز گذشته از مرز قیمت ۵۰۰۰ دلار عبور کرده و البته ساعاتی بعد با افت قیمت چندصد دلاری روبرو شده.

ارزش بیت کوین برای ساعاتی از مرز ۵۰۰۰ دلار گذشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر بازار، اگر روند کنونی ادامه داشته باشد، می توان انتظار داشت که به زودی این پول با افزایش قیمتی بی سابقه روبرو شده و رکوردهای تازه ای را به ثبت برساند.

    طبق گزارش موسسه آماری CoinMarketCap که در زمینه پول های مجازی فعالیت دارد بیت کوین در  24 ساعت گذشته نوسان قیمتی 6.4- درصد را تجربه کرده است که البته در مقایسه با تغییرات دیگر پول های مجازی (اتریم برابر با 9.74-، بیتکوین کش 7.53- و لایت کوین 11.47- درصد) کمتر بوده و وضعیت پایدارتری را نسبت به آنها تجربه کرده است.

    گفتنی است در برهه کنونی ارزش بازار بیت کوین برابر با 76 میلیارد دلار برآورد گردیده که این رقم بیشتر از دوبرابر ارزش تعیین شده برای بازار اتریم است.

    این را هم اضافه کنیم که مشخص نیست چه زمانی نمودار ارزش قیمت بیت کوین این شیب تند را ادامه خواهد داد، کما اینکه به باور بسیاری قیمت این پول مجازی همچنان سیر صعودی اش را ادامه می دهد و حتی به رقم ده یا صد هزار دلار می رسد.

    آخرین باری که بیت کوین این افزایش قیمت شدید را تجربه کرد سال 2013 میلادی بود که البته در سال 2015 مجددا توانست به وضعیت سابق خود باز گردد و در سال 2016 نیز با یک افزایش قیمت قابل توجه روبرو شد.

    با در نظر داشتن آنچه گفته شد اگر بنا باشد جدول قیمتی این پول مجازی مجددا تکرار شود، بعید نیست اگر قیمت آن مجددا به سه هزار دلار برگردد که البته درستی یا نادرستی تمامی این پیش بینی ها منوط به گذر زمان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی