عصر بازار

بانک ایران زمین، حامی نخبگان شد

عصر اعتبار- بانک ایران زمین و موسسه توسعه فناوری نخبگان با امضاء تفاهم نامه همکاری ارائه خدمات و حمایت از نخبگان کشور را در دستور کار قرار دادند.

بانک ایران زمین، حامی نخبگان شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، عبد المجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در مراسم امضاء این تفاهم نامه که با حضور قائم مقام این بانک و جمعی از مدیران ارشد دو مجموعه روز یکشنبه دوازدهم شهریور برگزار شد، حمایت از نخبگان را افتخار مجموعه خود دانست و اظهار داشت: واقعیتی که امروز در مجموعه این بانک شکل گرفته اینست که ما با تکمیل خدمات و گروه مالی ایران زمین قصد داریم هر آنچه را که مشتریان از ما انتظار دارند به آنها ارائه کنیم.
    وی در ادامه با اشاره به این نکته که هدف مجموعه ایران زمین ارزش آفرینی برای مشتریان است، گفت: ارائه خدمات منظم و کامل بزرگترین هدف ماست که در قالب پیام "بانک ایران زمین، بانک دیجیتال" در حال پیاده سازی است و هدف بزرگ ما ارائه خدمات با ارزش افزوده به مشتریان است.
    پورسعید با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود: ما در بانک ایران زمین به عنوان آحادی از این جامعه در خدمت نخبگان هستیم. و اعتقاد داریم حمایت از این قشر می تواند هم به رشد اقتصادی و هم به توسعه و اشتغال کشور کمک کند و ضامن استمرار توسعه باشد.
    مدیر عامل بانک ایران زمین در انتهای سخنان خود با اشاره به تفاهم نامه همکاری این بانک و موسسه توسعه فناوری نخبگان گفت: ما به این تفاهم نامه بسنده نمی کنیم چون اعتقاد داریم اگر در خدمت این بخش از فرزندان کشور باشیم قطعا کمک بزرگی به توسعه اشتغال در کشور کرده ایم، ما در هر زمینه ای که نیاز باشد در کنار فرزندان ایران زمین خواهیم بود.
    قائم مقام بانک ایران زمین
    استراتژی ما تبدیل شدن به بانکی سرویس محور است
    مجتبی شیروانی در مراسم امضاء این تفاهم نامه با تاکید بر اهمیت سرویس محور بودن بانکها گفت: استراتژی بانک ایران زمین در چارچوب برنامه افق 1400 تبدیل شدن به یک بانک سرویس محور در کشور است که در حقیقت به معنای پیوند خواست مشتری با خدمات بانکداری دیجیتال خواهد بود.
    وی در خصوص حمایت از نخبگان کشور اظهار داشت: یکی از اولویت های بانک ایران زمین حساسیت و پرداختن به موضوعات مهم کشور است، که در شرایط امروز حمایت از نخبگان در چارچوب اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و حمایت از شرکت های دانش بنیان در شرایط فعلی از اهمیت بالایی برخوردار است.
    شیروانی گفت: طی یکماه گذشته در جلساتی که با بنیاد نخبگان داشتیم قرار شده است که بانک ایران زمین به عنوان بانک عامل نخبگان سرویس دهنده به نخبگان ایران زمین در سراسر کشور باشد تا با اقدامات خود بتوانیم قدم کوچکی برای این عزیزان برداریم.
    وی افزود: این همکاری برای راه اندازی و حمایت از شرکتهای دانش بنیان و در واقع تقویت جوانان و نخبگان و جلوگیری از مهاجرت این سرمایه های عظیم کشور صورت خواهد گرفت، که هدف بانک ایران زمین در همین راستا تعریف شده است.
    قائم مقام بانک ایران زمین اولین گام این تفاهم نامه را صدور نخبه کارت برای نخبگان ایران زمین عنوان و اظهار داشت: نخبه کارت یک کارت چند منظوره است که برای نخبگان ایران زمین تدارک دیده شده که انشاء الله بزودی رونمایی خواهد شد. و امیدواریم این گام اول باشد که با توسعه آن در زمینه های مختلف بانک ایران زمین بتواند با خدمت رسانی به نخبگان کشور گامی مهم در جهت حمایت از این سرمایه‌ها بردارد.
    در ادامه دکتر مهراب روح بخش رئیس و عضو هیئت اجرایی موسسه توسعه فناوری نخبگان در معرفی این موسسه عنوان کرد: این موسسه از سال 1381، با هدف کمک به سرمایه‌گذاری ایده‌های نخبگان آغاز به کار کرد.
    در حقیقت در این مجموعه یک سرمایه گذاری از نوع ریسک پذیر شکل گرفت که همان فرایندی را که بانکها برای پرداخت تسهیلات تعریف می کردند را برای نخبگان انجام می داد با این تفاوت که این موسسه به جای گرفتن وثیقه وارد مشارکت با نخبگان می شود.
    وی افزود: مدتی بود که دوستان در مورد این موضوع فکر می کردند که چگونه می توانیم خدمات ویژه ای را در راستای حمایت از نخبگان به این عزیزان بدهیم. این بحث به این جمع بندی رسید که تسهیلات مورد نظر این عزیزان را تحت عنوان "نخبه کارت" به آنها ارائه کنیم.
    از این پس با همراهی بانک ایران زمین بسیاری از خدماتی که قرار است به نخبگان داده شود از طریق این کارت و از بستر بانک ایران زمین به عنوان بانک عامل ارائه خواهد شد.
    در پایان این مراسم که روز گذشته در ساختمان مرکزی بانک ایران زمین برگزار شد؛ تفاهم نامه همکاری بین این بانک و موسسه توسعه فناوری نخبگان به امضاء رسید و طرفین بر گسترش بیش از پیش همکاری ها تاکید کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی