عصر بازار

تا پایان مرداد ماه انجام شد؛

سپرده گذاری ۵.۵ میلیارد تومانی در صندوق امداد ولایت

عصر اعتبار- مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان تهران، گزارشی از عملکرد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از ابتدای سال جاری ارئه کرد.

سپرده گذاری ۵.۵ میلیارد تومانی در صندوق امداد ولایت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از مهر، علیرضا پیران با بیان اینکه یکی از خدمات کمیته امداد پرداخت تسهیلات قرض الحسنه است،گفت: تسهیلات قرض الحسنه این نهاد در جهت کمک به اشتغال، درمان، جهیزیه، تحصیل، مسکن و رفع مشکلات و نیازمندی های مختلف خانواده های تحت حمایت پرداخت می شود.

    وی افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت  توسط کمیته امداد و با اخذ مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف کمک به ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تحقق سیاست های بانکداری اسلامی و همچنین  پرداخت تسهیلات به نیازمندان تاسیس شده است و هم اکنون با اتصال به شبکه ی شتاب و تبادلات بانکی آمادگی ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان خود را دارد.

    پیران با اشاره به سپرده گذاری خیران در شعب صندوق امداد ولایت تهران، بیان کرد: نیکوکاران در استان تهران تا پایان مرداد ماه امسال  پنج میلیارد و 564 میلیون تومان در صندوق قرض الحسنه کمیته امداد سپرده گذاری کرده اند.

    مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران با بیان اینکه چهار هزار و 986 فقره تسهیلات  حمایتی قرض الحسنه در پنج ماهه ابتدای امسال به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان استان پرداخت شد، افزود: چهار هزار و 628 فقره تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مبلغ 12 میلیارد و 607 میلیون تومان و 358 فقره به مبلغ  پنج میلیارد و  184 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی است.

    وی با بیان اینکه ارائه تسهیلات در صندوق امداد ولایت  به صورت قرض الحسنه و با حداقل کارمزد به متقاضیان انجام می شود، بیان کرد: همه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با مراجعه به شعب  صندوق امداد ولایت و دفاتر کمیته امداد در استان تهران و تکمیل مدارک نسبت به افتتاح حساب اقدام نمایند.

    پیران ادامه داد: نیکوکاران، صندوق‌های محلی و خانگی و مساجد می توانند در این صندوق در قالب سپرده ویژه در جاری شدن فرهنگ قرض الحسنه در جامعه سهیم شوند، امیدواریم با مشارکت خیران و سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت بتوانیم شرایط مناسبی را برای حل مشکلات نیازمندان فراهم کنیم.

    مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران گفت: سپرده گذاران می توانند با اعتماد به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به افراد نیازمند تسهیلات پرداخت کنند؛ نیکوکاران نیز می توانند پس از سپرده گذاری، فرد نیازمند به وام را به صندوق معرفی و صندوق قرض الحسنه به عنوان کارگزار وام مورد نظر را به درخواست کننده پرداخت کند.

    وی در مورد عدم افزایش شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، گفت: سیاست صندوق امداد ولایت ارائه خدمات به صورت بانکداری الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه به شعب این صندوق انجام می شود و ارائه خدمات در دفاتر کمیته امداد توسط عوامل اجرایی صندوق امداد ولایت انجام می شود و در این جهت نیازی به افزایش شعب در استان تهران نداریم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی