عصر بازار

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران:

پست بانک نقش بسزائی در افزایش ضریب اشتغال در مناطق روستائی دارد

عصر اعتبار- یدالله طهماسبی مدیرکل ارتباطات‌وفناوری‌اطلاعات استان مازندران به مناسبت هفته دولت در بازدید از پست‌بانک شعبه مرکزی ساری اظهارداشت: این بانک بعنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی و وزارت ارتباطات نقش بسزائی در توسعه اقتصادی و افزایش ضریب اشتغال درمناطق محروم و روستائی درسطح کشور داشته است.

پست بانک نقش بسزائی در افزایش ضریب اشتغال در مناطق روستائی دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به اینکه طی چهار سال گذشته مبلغ 1160میلیاردتومان سرمایه‌گذاری در حوزه ارتباطات‌و‌فناوری اطلاعات استان صورت‌گرفته، پست‌بانک در این سرمایه‌گذاری با اعطای تسهیلات وجوه اداره شده به شرکت های فعال حوزه‌های IT و ICT نقش برجسته‌ای داشته است.
    وی درادامه ضمن تجلیل از خدمات‌رسانی پست‌بانک درمناطق روستائی و محروم ابرازامیدواری کرد که با همیاری و هم‌افزائی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، اهداف پست بانک در راستای اشتغال‌زائی، محرومیت‌زدائی و مهاجرت‌زدائی بعنوان بانک عامل مجموعه وزارت محقق گردد.
    همچنین در ابتدای این بازدید کامران طیبی مدیرشعب پست بانک استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، گزارشی از عملکرد استان را ارائه کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی