عصر بازار

انجام قرعه کشی بین بازنشستگان متقاضی خرید خودرو

عصر اعتبار- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری از انجام قرعه کشی برای مرحله نخست فروش خودروی اقساطی به بازنشستگان کشوری خبر داد.

انجام قرعه کشی بین بازنشستگان متقاضی خرید خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از مهر، حامد شمس با اعلام این خبر، گفت: با توجه به محدودیت تعداد خودروهای در نظر گرفته شده برای مرحله نخست طرح فروش خودروی لیزینگی به بازنشستگان کشوری، در صورت استقبال بازنشستگان، فروش خودرو در قالب «قرعه کشی» انجام می شود.

    شمس با بیان اینکه ثبت نام اولیه برای خرید خودروی قسطی، از فردا (سه شنبه 14 شهریورماه) در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir آغاز و تا یک هفته ادامه خواهد داشت، افزود: در مرحله نخست این طرح که به منظور افزایش رفاه بازنشستگان تحت پوشش صندوق اجرا می شود، یک هزار دستگاه خودرو از خانواده سمند، پژو 206 و همچنین پژو 405 واگذار می شود.

    وی تصریح کرد: بازنشستگان کشوری پس از ثبت نام اولیه در سایت صندوق بازنشستگی کشوری، به شرکت لیزینگ یا واسپاری آتیه صبا معرفی شده تا سایر مراحل ثبت نام از این طریق و سپس از طریق نمایندگی های مجاز ایران خودرو پیگیری شود.

    مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: تمام ضوابط حاکم بر لیزینگ در این طرح انجام می شود و بازنشستگان متقاضی با شرکت واسپاری آتیه صبا و ایران خودرو طرف هستند و صندوق صرفا بازنشستگان ارجمند را به ایران خودرو برای استفاده از مزیت این طرح که ارزان تر از بازار لیزینگی بودن آن است، معرفی می کند.

    شمس در خصوص ویژگی های این طرح، با تاکید بر اینکه میانگین نرخ تسهیلات فروش خودرو به بازنشستگان کشوری در این طرح 11 درصد و پایین تر از نرخ بازار لیزینگ در کشور است، گفت: بازنشستگان متقاضی می توانند به دو صورت 36 ماهه با نرخ 10 درصد و 48 ماهه با نرخ 12 درصد نسبت به بازپرداخت تسهیلات 175 میلیون ریالی اقدام کنند.

    وی افزود: مبلغ پیش پرداخت خرید خودرو، پس از کسر مبلغ تسهیلات خرید خودرو از قیمت اصلی خودروی مورد نظر متقاضی، تعیین می شود. برای بازپرداخت تسهیلات در روش 36 ماهه، بازنشستگان طی شش فقره چک به فاصله شش ماه و برای روش 48 ماهه نیز با هشت فقره چک به فاصله شش ماه، با شرکت واسپاری آتیه صبا به عنوان مجری طرح لیزینگ، قرارداد منعقد می کنند.

    متقاضیان گرامی، در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 88540145، 88540146 ، 88540147 و 88540148 تماس حاصل فرمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی