عصر بازار

مدیرکل کمیته امداد کردستان خبر داد:

میانگین پرداخت صدقات کردستانی‌ها ۲.۵ میلیارد تومان در سال است

عصر اعتبار- مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: مردم نیکوکار استان کردستان به طور میانگین در طول سال دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت می‌کنند و این میزان صدقه صرف تامین بخشی از نیازمندی‌های مددجویان خواهد شد.

میانگین پرداخت صدقات کردستانی‌ها ۲.۵ میلیارد تومان در سال است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، محمد رسول شیخی‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم خیرخواه استان در برنامه‌های روز عید قربان برای کمک به نیازمندان و مددجویان این نهاد، افزود: یکی دیگر از برنامه هایی که این نهاد در آستانه بازگشایی مدارس و با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند هر ساله اجرا می کند برگزاری جشن ملی عاطفه ها است .

    وی با بیان اینکه یکی از رسالت های این نهاد ترویج سنت های حسنه الهی است، گفت: از دیگر اهداف برگزاری جشن عاطفه ها کمک به فرهنگ سازی کمک به هم نوع و همچنین کمک به نیازمندان در بین دانش آموزان است که با همکاری سازمان آموزش و پرورش برگزار می شود.

    شیخی زاده اظهار داشت: کمک های جمع آوری شده در سطح مدارس با همکاری مدیران در بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع خواهد شد.

    وی ضمن بیان اینکه رسالت اصلی کمیته امداد مبارزه با فقر و محرومیت زدایی در سطح جامعه است، افزود: تعامل و هم افزایی با سپاه، بنیاد مسکن، موسسات خیریه، بهزیستی می تواند در این زمینه موثر باشد.

    مدیر کل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه 120 هزار نفر از نیازمندان استان کردستان هم اکنون از خدمات این نهاد بهره مند هستند، بیان کرد: مردم نیکوکار استان به طور میانگین در طول سال دو میلیارد و 500 میلیون تومان صدقه پرداخت می کنند و این میزان صدقه صرف تامین بخشی از نیازمندی های مددجویان خواهد شد.

    شیخی زاده در ادامه با اشاره به برنامه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه افزود: این نهاد آمادگی همکاری با این قرارگاه در سرفصل های مسکن، اشتغال، بهداشت و درمان در مناطق محروم استان را دارد.

    در ادامه جلسه سرهنگ سرهنگ جمشید بهشتی فر، فرمانده سپاه شهرستان دیواندره با بیان اینکه کمیته امداد، سپاه و بنیاد شهید جزو سرمایه های انقلاب هستند، عنوان کرد: سپاه در کنار تامین امنیت، محرومیت زدایی و کمک به اقشار ضعیف جامعه را جزو فعالیتهای خود قرار داده است.

    وی با بیان اینکه سپاه آماده هرگونه همکاری با کمیته امداد در زمینه برگزاری جشن عاطفه ها است، افزود: سپاه در جهت کمک به دانش آموزان نیازمندان،  به صورت جداگانه کمک هایی را در بین مدارس توزیع می کند و بخشی از کمک ها را هم با هماهنگی کمیته امداد در بین مددجویان و دانش آموزان نیازمند این خانواده ها توزیع خواهد کرد.

    در ادامه جلسه توفیق محمدی، مدیر سازمان آموزش و پرورش شهرستان دیواندره عنوان کرد: همکاری با نهاد کمیته امداد که کار خدمت رسانی به نیازمندان جامعه را بر عهده دارد سبب افتخار است و این سازمان همچون سال های گذشته زمینه سازی لازم در سطح مدارس را  برای برگزاری جشن عاطفه ها انجام خواهد داد.

    وی افزود: مشارکت کارکنان این سازمان در طرح حمایت از کودکان یتیم و محسنین یکی از برنامه هایی است که کارکنان سازمان آموزش و پرورش با کمیته امداد همکاری می کنند و  هم اکنون 110 رابط در سطح مدارس برای هماهنگی با برنامه های کمیته امداد داریم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو