عصر بازار

افزایش سقف ضمانت نامه بانکی

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون از افزایش سقف صدور ضمانت نامه برای شرکت های تعاونی، دانش بنیان و کارآفرینان در سال ۹۶ خبر داد.

افزایش سقف ضمانت نامه بانکی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مهدی حسین نژاد با بیان اینکه ضمانت نامه های صندوق سرمایه گذاری تعاون بصورت انفرادی از 10 میلیارد تومان در سال 95 به 12 میلیارد تومان در سال 96 رسیده است گفت : همچنین این صندوق برای شرکت های تعاونی، دانش بنیان و کارآفرین تا سقف 18 میلیارد تومان ضمانت نامه صادر می کند .
    وی داشتن توجیه فنی اقتصادی را برای دریافت ضمانت نامه از صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون ضروری دانست.
    حسین نژاد مجموع اعتبارات پیش بینی شده برای صدور ضمانت نامه شرکت های تعاونی را 700 میلیارد تومان دانست و گفت : این صندوق آمادگی دارد در صورت افزایش تعداد متقاضیان اعتبارات مربوط به ضمانت نامه ها را تا سقف 1000 میلیارد تومان افزایش دهد .
    وی افزود : صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون علاوه بر شرکت های متقاضی وام بانکی برای شرکت های نیازمند به مواد اولیه نیز ضمانت نامه صادر می کند .
    حسین نژاد با بیان اینکه این صندوق سال گذشته برای 580 شرکت تعاونی 450 میلیارد تومان ضمانت نامه صادر کرده است ابراز امیدواری کرد این میزان امسال به 700 میلیارد تومان برسد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی