عصر بازار

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت عید سعید غدیر خم

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک رفاه در پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت عید سعید غدیر خم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، متن پیام دکتر محمد علی سهمانی به شرح زیر است:
    فرا رسیدن هجدهم ذی الحجه، عید سعید غدیر خم، هنگامه طلوع امامت از آسمان نبوت، عید اکمال دین و اتمام نعمت را صمیمانه تبریک عرض می کنم.
    آن روز در حجـة الوداع، پیامبر عظیم الشأن اسلام در واپسین روزهای عمر پر برکت خود، جمعیت عظیمی از مسلمین را گرد آورد تا حجت را بر مسلمین تمام نماید.آن حضرت دستان فخر دو عالم، مولای متقیان حضرت علی (ع)، عصاره تعبد و تقوی را بالا برد و از همه  خواست پس از ایشان، در سایه ولایت علی (ع) ولی مؤمنان،  الگوی عدالت و ایمان و اسوه شجاعت و معرفت، در مسیر متعالی دین مبین اسلام گام بردارند.
    امیر المؤمنین علی (ع) به راستی گوهر درخشان معنویت و اخلاص و نماد واقعی عدل و برابری و مساوات است و پیامبر گرامی اسلام با دور اندیشی برخاسته از معنویتی الهی و منبعث از وحی، تداوم مسیرقدسی نبوت و رسالت عظیمی که بر عهده خود می دیدند را در حضرت علی (ع) متبلور دیدند و بدینسان دین مبین اسلام را کامل نمودند.
    "ولایت" عمود خیمه نظام اسلامی است و غدیر سرآغاز شکل گیری این فلسفه عمیق مبتنی بر هدایت انسان ها و تداوم رهبری امت اسلامی در گسترده تاریخ، تا به امروز و تا به انجام است. حفظ و غنا بخشیدن به این میراث بزرگ دینی و گام نهادن در مسیر ولایت، توصیه امامان و اوصیاء الهی است و بر همه رهروان طریق عدل علوی است تا از آن پاسداری کنند.
    ضمن تبریک مجدد این عید بزرگ به همه شما عزیزان و آرزوی طول عمرحضرت آیت ا...خامنه ای ولی فقیه زمان، آرزو می کنم توفیق آن را داشته باشیم از واقعه عظیم غدیرخم و این عید بزرگ در جهت تقویت
    ارزش های دین مبین اسلام و برای شکوفایی هرچه بیشتر جامعه اسلامی، آموزه های لازم را فرا بگیریم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی