عصر بازار

پرداخت تسهیلات در راستای توسعه روستاها

عصر اعتبار- رییس بنیاد مستضعفان کشور از تحویل بیش از ۱۰۰۰سند عرصه شاهین دژ خبرداد.

پرداخت تسهیلات در راستای توسعه روستاها
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمد سعیدی کیا در مراسم اعطای 1400 مورد از اسناد عرصه شاهین دژ ضمن گرامیداشت عید غدیرخم افزود: 1400 مورد از اسناد عرصه شاهین دژ را که 26 هکتار، به ارزش 550 میلیارد ریال است، به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

    وی افزود: در چهارسال اخیر 49 هزار سند به مردم در کل کشور به میزان 4900 هکتار و ارزش ریالی 7700 میلیارد ریال واگذار شده است.

    سعیدی کیا همچنین از احداث یک واحد دامداری پنج هزار راسی در صورت شناسایی و معرفی زمین 50 هکتاری بهمراه  آب مورد نیاز  از سوی مسئولین شهرستان شاهین دژ ، با پرداخت ارزش زمین پیشنهادی خبر داد و گفت: در صورتی که زمین پیشنهادی از سوی مسئولین پیشنهاد شود ضمن پرداخت ارزش و بهای زمین در زمینه ساخت این واحد دامداری کاملا صنعتی، آمادگی خود را اعلام می کنیم.

    رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت : بر اساس تفاهم نامه‌ای که با  استاندار آذربایجان غربی امضا کرده ایم بنیاد آمادگی دارد تا از طرحهای توجیهی تایید شده منازل روستایی با تسهیلات کم بهره حمایت کند.

    وی در خصوص اعطای وام طی دو سال اخیر در کشور گفت: میزان 14 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت  شده که موجبات توسعه مناطق روستایی را فراهم خواهد کرد.

    حسین عباسی فرماندار شاهین دژ در مراسم اعطای 1400 مورد از اسناد عرصه در این شهرستان ضمن تبریک میلاد امام هادی (ع) از سعیدی کیا خواست تا بنیاد مستضعفان در جهت ایجاد زمینه برای اشتغال و رونق اقتصادی وتوسعه پایدار در این شهرستان سرمایه گذاری کند.

    وی با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات با بهره کم مشکل سرمایه گذاری را حل نمی کند افزود: شاهین دژ در حوزه های مختلف معادن و گردشگری زمینه های بکر بزرگی برای بهره وری دارد و می طلبد تا بعنوان یک شهرستان ویژه محسوب گردد.

    عباسی اظهار کرد: امید است با سرمایه گذاری در این منطقه راه‌های گشایش اقتصادی و رونق کسب و کار در منطقه برای مردم هموار شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی