عصر بازار

مدیر جدید امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران معرفی شد

عصر اعتبار- امروز با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران، «حسن سعیدی اصل» به عنوان مدیر امور بازرسی و حسابرسی بانک معرفی و از خدمات «فرهاد حمزه» که این سمت را عهده دار بود، تقدیر شد.

مدیر جدید امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران معرفی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در این جلسه با تاکید بر این که برقراری انضباط مالی و بهداشت اعتباری، دو وظیفه مهم و اصلی بانک است، گفت: واحد بازرسی، پشتیبان بانک است و با اقدامات پیشگیرانه می تواند به تسریع در امور مدیریتی بانک کمک کند.

    وی با بیان این که جایگاه بازرسی در سازمانی مانند بانک ملی ایران بسیار حساس و مهم است، اظهار کرد: پیشگیری از اتفاقات ناگوار در بانک به آموزش های منظم نیاز دارد و این موضوع باید در همه رده ها از جمله کارکنان و روسای شعب عملیاتی شود.

    در ادامه این مراسم، محمود شایان دیگر عضو هیات مدیره با بیان این که مدیریت قبلی بازرسی و حسابرسی بانک اقدامات مهمی در این حوزه انجام داد، گفت: امروز بازرسی بانک به یک سیستم مشخص رسیده و دیگر امور آن به صورت سنتی انجام نمی شود.

    وی با تاکید بر این که بازرسی، ابزار حسن مدیریت است، افزود: بازرسی نه تنها از طریق دستورالعمل ها، بلکه از طریق رعایت استانداردها نیز می تواند به کمک مدیریت بانک بیاید.

    شایان خاطرنشان کرد: بازرسی باید همواره انصاف را رعایت و از بروز انحراف های هر چند کوچک جلوگیری کند.

    در این مراسم همچنین فرهاد حمزه، مدیر پیشین امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران با اشاره به سیستماتیک شدن امور این بخش طی چند سال گذشته، گفت: پیشگیری امروز در بانک ملی ایران امری پذیرفته شده و مبارزه با تخلف و ارتقای سلامت اداری، فرهنگ جاری بانک است.

    او ادامه داد: کاهش 70 درصدی پرونده های تخلف اداری نشان می دهد اقدامات در این حوزه به خوبی اثرگذار بوده، چرا که واحد بازرسی خود را از بانک جدا نمی داند و به منافع بانک می اندیشد.

    حسن سعیدی اصل، مدیر جدید امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران نیز با بیان این که همه تلاش خود و همکارانش را بر پیشبرد اهداف بانک متمرکز خواهد کرد، گفت: خوشبختانه اقبال مشتریان به بانک ملی ایران مرتب در حال افزایش است و ما وظیفه داریم از این روند حراست کنیم.

    در پایان این مراسم، متن انتصاب سعیدی اصل به این سمت که توسط دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران امضا شده، قرائت و از خدمات فرهاد حمزه که به افتخار بازنشستگی نائل شده، تقدیر شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی