عصر بازار

از سوی آکادمی anccp ایتالیا و AGR سوئد صورت گرفت

اعطای گواهینامه‌های رهبری سازمانی و مدیریت استراتژیک به مدیرعامل بانک صادرات ایران

عصر اعتبار- ​در پی اعطای تندیس زرین و مدال نوبل مدیریت ایران به سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران در همایش مجمع جهانی و جایزه نوبل مدیریت، گواهینامه‌های رهبری سازمانی از سوی آکادمی anccp ایتالیا و گواهینامه مدیریت استراتژیک از سوی آکادمی AGR سوئد به مدیرعامل بانک اعطا شد.

اعطای گواهینامه‌های رهبری سازمانی و مدیریت استراتژیک به مدیرعامل بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در مجمع جهانی مدیریت که توسط بنیاد جهانی «علوم پایه توسعه مدیریت(EFMD)» و با حضور جمعی از مدیران، صنعتگران، تجار و صاحب‌نظران برتر در حوزه تولید، صنعت و تجارت، تیرماه سال‌جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، از مدیرعامل بانک صادرات ایران تقدیر و دو گواهینامه رهبری سازمانی از سوی آکادمی anccp ایتالیا و گواهینامه مدیریت استراتژیک از سوی آکادمی AGR سوئد به مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
    گفتنی است بنیاد جهانی «علوم پایه توسعه مدیریت (EFMD)» یک سازمان بین‌المللی مستقر در بروکسل است که به‌عنوان یکی از بزرگترین انجمن‌های مدیریتی با بیش از 800 سازمان عضو از دانشگاه‌ها، کسب‌وکارهای گوناگون و گروه‌های مشاوره از 81 کشور جهان همکاری می‌کند.
    لازم بذکر است این بنیاد اروپایی در راستای توافق همکاری با سازمان ملل و اشاعه و تشویق توسعه کسب‌وکار توام با توجه به مسئولیت‌های اجتماعی، همایش کسب معتبرترین جایزه مدیریتی اروپا را در کشورهای عضو سازمان ملل برگزار می‌کند. بنابر اعلام بنیاد توسعه مدیریت، به درخواست نمایندگی این بنیاد در ایران و در پرتو تعاملات برقرار شده پس از برجام، برای نخستین بار و مبتنی بر استانداردهای مدیریتی اروپا این همایش در ایران نیز برگزار شد.
    شایان ذکر است جایزه بنیاد توسعه مدیریت که به جایزه نوبل مدیریت نیز مشهور شده است، هرساله به رهبران و مدیرانی اعطا می‌شود که توانسته‌اند نقش مؤثری را در توسعه کسب‌وکار خود با لحاظ کردن مسئولیت‌های اجتماعی ایفا کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی