عصر بازار

با راه اندازی پایگاه خبری بانک مسکن امکان پذیر شد:

رصد روزانه تحولات حوزه ساختمان

عصر اعتبار- بانک مسکن با راه اندازی پایگاه خبری بانک مسکن( هیبنا) و تعریف چارچوب هدفمند برای انعکاس اخبار و گزارش ها امکان پیگیری روزانه تحولات بخش مسکن و ساختمان برای مخاطبان را فراهم کرد.

رصد روزانه تحولات حوزه ساختمان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، پایگاه خبری بانک مسکن(هیبنا) از روز 12 تیر ماه سال جاری همزمان با صدور مجوز فعالیت توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز کرد.
    این پایگاه به آدرس اینترنتی www.hibna.ir در حال حاضر در دسترس علاقه­ مندان به پیگیری اخبار و تحولات بخش مسکن و ساختمان قرار دارد.
    پایگاه خبری بانک مسکن(هیبنا) ، زیر نظر روابط عمومی این بانک، فعالیت می­ کند و ماموریت اصلی تعریف شده برای آن بر اساس آنچه مدیر عامل بانک مسکن از اواخر سال 94 ترسیم کرد، «انتشار آخرین اخبار از تحولات مسکن، مالی مسکن و همچنین تحلیل وقایع و رخدادهای اقتصاد مسکن از طریق انعکاس نظرات اقتصاددانان و متخصصان حوزه مسکن» است.
    بر این اساس، محتوای پایگاه خبری بانک مسکن به گونه­ای است که دو دسته مخاطب شامل طیف متنوعی از فعالان بازار مسکن از جمله سرمایه­ گذاران ساختمانی، فروشنده­ های ملک، مشاوران املاک و به خصوص خریداران مسکن از یک سو و کارشناسان و صاحب ­نظران بخش مسکن از سوی دیگر بتوانند با مراجعه روزانه به درگاه اینترنتی پایگاه، از آخرین تحولات بخش مسکن مطلع شوند.
    مسعود ایزدی مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن و مدیر مسوول پایگاه خبری بانک مسکن(هیبنا) در این باره اعلام کرد: مطابق اهداف تعریف شده برای پایگاه و براساس نقشه راه ترسیم شده از سوی مدیر عامل بانک مسکن، قرار است تولیدات رسانه­ ای این پایگاه به گونه ­ای انجام شود که در فاصله کوتاه، به مرجع خبررسانی در بخش مسکن تبدیل شود.
    ایزدی با اشاره به اینکه بانک­های توسعه­ای مسکن در دنیا، علاوه بر پیشتازی در حوزه تامین مالی مسکن، همواره نقش مشاوره­ ای و هدایتگرانه در سیاست­ گذاری بخش مسکن بر عهده دارند.از این رو ، به یک ابزار رسانه ­ای فراگیر در حوزه اطلاع­ رسانی تحولات بخش مسکن مجهز هستند.
    مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن تصریح کرد: پایگاه خبری بانک مسکن بنا دارد ضمن انعکاس خبرهای دست اول در حوزه تامین مالی مسکن و اقتصاد مسکن، پل ارتباطی بین مشتریان بانک مسکن و مدیران بانک باشد به این معنا که بتواند بازتاب دهنده نظرات، انتقادات و خواسته بهره­ برداران از خدمات بانک مسکن به مدیران بانک باشد.
    ایزدی افزود: فعالیت پایگاه خبری بانک مسکن در این مسیر، به بهبود روند تسهیلات­دهی به بخش مسکن و طراحی ابزارها و محصولات جدید مطابق خواسته و نیاز بازار مسکن کمک خواهد کرد و کیفیت تصمیمات و طرح­های مالی مسکن و حتی سیاست ­های بخش مسکن را افزایش می ­دهد.
    به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، فعالیت آزمایشی پایگاه خبری بانک مسکن از اواخر سال گذشته به صورت آفلاین و در درون روابط عمومی بانک
    مسکن آغاز شد و اکنون بیش از 1400 خبر و گزارش تحلیلی در بخش های مختلف اقتصاد مسکن، مالی مسکن، تحولات بازار پول و همچنین تحولات اقتصاد کلان، در پایگاه درج شده است.
    پایگاه خبری بانک مسکن همچنین فعالیت شعب بانک در 31 استان کشور را نیز منعکس می­ کند.
    اطلاع­ رسانی هفتگی درباره آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات مسکن مهر، تسهیلات نوسازی بافت فرسوده و همچنین آمار ثبت­نام در صندوق پس ­انداز مسکن یکم، از جمله اخبار و گزارش­ های پایگاه خبری بانک مسکن را تشکیل می ­دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی