عصر بازار

تسهیلات ۵۰ میلیارد تومانی بانک رفاه به مددجویان کمیته امداد

عصر اعتبار- رئیس کمیته امداد و مدیرعامل بانک رفاه به منظور اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی به مددجویان این نهاد تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

تسهیلات ۵۰ میلیارد تومانی بانک رفاه به مددجویان کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مهندس سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد در این مراسم با اشاره به اینکه تفاهم نامه کمیته امداد و بانک رفاه برای ایجاد تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات 50 میلیارد تومانی بانک رفاه به مددجویان است گفت: بر این اساس سقف تسهیلات فردی از 15 میلیون تومان به 20 میلیون تومان و رقم تسهیلات طرح‌های کارفرمایی از 75 میلیون تومان به 100 میلیون تومان افزایش یافته است.

    وی با بیان اینکه بانک رفاه کارگران دربرنامه پنجم توسعه کشور 215 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به نیازمندان پرداخت کرده است افزود: با همکاری این بانک 24 هزار و 672 طرح اشتغال‌زایی برای نیازمندان ایجاد و زمینه خروج 17 هزار و 943 خانوار تحت حمایت کمیته امداد فراهم شده است.

    محمد علی سهمانی، مدیرعامل بانک رفاه نیز در مراسم امضای این تفاهمنامه با بیان اینکه مشارکت بانک در کمک به محرومان جامعه مایه آرامش و نشاط معنوی خانواده بزرگ بانک رفاه می‌شود گفت: تمام تلاش ما این است که درکنار وظایف اصلی و حرفه‌ای، مسئولیت‌های اجتماعی خود را نیز انجام دهیم. انگیزه ما از همکاری با کمیته امداد تلاش برای رفع محرومیت‌ها است.

    به گزارش سایت خبری کمیته امداد، وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان سهم مهمی در چرخه اقتصادی کشور دارد از آمادگی بانک رفاه برای پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان کمیته امداد هماهنگ با سیاستهای کاری کمیته امداد خبر داد.

    شایسته ذکر است؛ بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد متناسب با زمان درآمدزایی طرح‌های اشتغال حسب اعلام کمیته امداد پرداخت اقساط به صورت دوره‌ای سه ماهه و یا شش ماهه با رعایت سقف مهلت پنج ساله انجام پذیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی