عصر بازار

تقدیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از عملکرد بانک مسکن

عصر اعتبار- دبیر کمیسیون اقتصاد کلان، بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام، با مرور گزارش عملکرد بانک مسکن در سال های ۹۲ تا ۹۶، از اقدامات و فعالیت های موثر بانک مسکن به ویژه در رفع مشکل مسکن اقشار مختلف جامعه ، قدردانی کرد.

تقدیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از عملکرد بانک مسکن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، کتابچه مربوط به گزارش عملکرد بانک مسکن در دولت یازدهم، بعد از ارایه به مجمع تشخیص مصلحت نظام، در کمیسیون اقتصاد کلان، بازرگانی و اداری مجمع، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
    نتایج این بررسی، مطابق نامه ­ای که حجت­ اله هاشم بیگی دبیر کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به مدیر عامل بانک مسکن تنظیم کرده است، از تایید اقدامات انجام شده توسط بانک مسکن طی 4 سال گذشته در حوزه تامین مالی بخش مسکن و ساختمان کشور حکایت دارد.
    بر اساس این گزارش،‌ گزارش عملکرد بانک مسکن مربوط به سال­های 92 تا 96، دارای 10 سر فصل است که مهم ترین اقدامات صورت گرفته برای تامین مالی بخش مسکن و همچنین نحوه شکست رکود مسکن با گشایش ­های مالی ناشی از ابزارها و نهادهای طراحی شده توسط بانک مسکن، در آن تشریح شده است.
    پیش­تر مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن نیز در گفت­وگو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا اعلام کرده بود: کتابچه حاوی کارنامه بانک مسکن در دولت یازدهم، ضمن شرح ارکان بانک، محصولات و خدمات نوین حوزه مسکن که در این مدت طراحی و به کار گرفته شد را معرفی می­کند و سپس به تشریح سیاست­های تجهیز منابع و اصلاح ساختار مالی میپردازد. در این کتابچه همچنین، جزئیات سیاست­های تسهیل اعتباری و اعطای تسهیلات از جمله تک رقمی شدن نرخ سود تسهیلات صندوق پس انداز مسکن منعکس شده و نهادهای نوین مالی که طی 4 سال اخیر با طراحی­ ها و ابتکارات بانک مسکن، پا به عرضه نظام تامین مالی بخش مسکن گذاشتند، به صورت مجزا معرفی و درباره ویژگی­ های هر یک از آنها توضیح داده شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی