عصر بازار

بیش از سه میلیارد تومان برای مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری هزینه شد

عصر اعتبار- قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه میلیارد و ۱۱۲ میلیون تومان برای مسکن مددجویان هزینه شده که حدود ۳۸۰ میلیون تومان از طریق کمک‌های خیران و ۱۸۶ میلیون تومان از صدقات و مابقی از اعتبارات کمیته امداد بوده است.

بیش از سه میلیارد تومان برای مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری هزینه شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، نجفعلی حیدری با اشاره به اینکه راهبرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی و تأمین حداقل­ های معیشت مددجویان است، اظهار کرد: مسکن ابتدایی­ترین و مهم‌ترین نیاز هر خانوار در توانمندسازی و به استقلال رسیدن در معیشت و اقتصاد است که کمیته امداد استان با تدوین برنامه سه ساله خانوارهای فاقد مسکن و یا مسکن نامناسب را خانه ­دار خواهد کرد.

    وی با اشاره به اینکه 25 هزار و 700 خانوار تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: طبق برنامه تدوین شده در حوزه مسکن این نهاد، 700 مسکن مددجویی تا پایان سال در قالب ساخت، خرید و تعمیر تحویل مددجویان استان خواهد شد.

    حیدری از آغاز ساخت، خرید و تعمیر 481 واحد مسکن روستایی و شهری در استان خبر داد و تصریح کرد: 300 واحد مسکونی در قالب تعمیرات، 144 مورد مسکن روستایی، 15 مورد مسکن شهری و 22 مورد خرید مسکن شهری در دست اقدام بوده که با مشارکت سازمان ­ها و نهادهای مرتبط تا پایان سال اتمام و تحویل مددجویان خواهند شد.

    وی با اشاره به اینکه منابع مالی خرید یا ساخت مسکن مددجویان از منابع کمیته امداد و تسهیلات بانکی تأمین شده است، گفت: تسهیلاتی که توسط کمیته امداد به متقاضیان پرداخت می‌شود در روستاها 15 میلیون تومان و در شهرها 25 میلیون تومان به صورت بلاعوض تعین شده است.

    حیدری با اشاره به اینکه کمیته امداد تمامی مسکن­های مهر فاقد­ متقاضی را برای تأمین مسکن مددجویان خریداری می­کند، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه میلیارد و 112 میلیون تومان برای مسکن مددجویان هزینه شده که حدود 380 میلیون تومان از کمک های خیران و 186 میلیون تومان از صدقات و مابقی از اعتبارات کمیته امداد بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو