عصر بازار

نماینده مردم رفسنجان در مجلس مطرح کرد

فاصله ۷۰ درصدی حقوق بازنشستگان با تورم

عصر اعتبار- نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: بین حقوق بازنشستگان و تورم فاصله‌ای حدود ۶۷ تا ۷۰ درصد است که امیدواریم در برنامه ششم این فاصله کاهش یابد.

فاصله ۷۰ درصدی حقوق بازنشستگان با تورم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاهخ بری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، احمد انارکی‌محمدی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از بازنشستگان علوم پزشکی این شهر با اشاره به وضع معیشت و اقتصاد جامعه اظهار داشت: جامعه بازنشستگی نیز به نوعی درگیر این وضعیت و تورم است در استان کرمان 200 هزار بازنشسته داریم که 49 هزار نفر آن‌ها بازنشسته کشوری هستند و روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

    نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور ما چندان از بازنشستگان استفاده نمی‌شود، تصریح کرد: مدیران جوان در کنار تجربیات بازنشستگان می‌توانند راه‌های موفقیت را پیدا کنند و مجموعه‌ای را ارتقا دهند.

    وی افزود: در برنامه ششم توسعه تلاش شد که اختلاف حقوق بازنشستگان و تورم کاهش یابد در حال حاضر 67 تا 70 درصد بین حقوق آنان و تورم فاصله است و این حقوق‌ها را که می‌بینیم، شرمنده می‌شویم، باید دولت دوازدهم نگاه ویژه‌ای به بحث حقوق بازنشستگان داشته باشد و حداقل رضایتمندی این قشر را جلب کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی