عصر بازار

امروز در فرابورس ایران؛

عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی در نماد (سخاب۶۱)

عصر اعتبار- مبلغ اسمی اسناد خزانه اسلامی (هر ورقه ۱ میلیون ریال) در سررسید نهایی توسط خزانه داری کل کشور تأمین شده و از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب آخرین دارندگان اسناد خزانه اسلامی واریز خواهد شد.

عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی در نماد (سخاب۶۱)
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از سنا، امروز سه شنبه 28شهریور 1396 اوراق با نام اسناد خزانه اسلامی در نماد معاملاتی (سخاب61)، برای اولین بار از طریق بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران عرضه می شود.

    بر اساس اطلاعیه مدیر عملیات بازار و اعضا فرابورس ایران،  تعداد کل اوراق سپرده شده و قابل معامله تا تاریخ انتشار اطلاعیه مذکور 9.639.540 ورقه و تاریخ سررسید آن27 اسفند1396 است .

    همچنین هیچگونه محدودیتی در خصوص تعداد اوراق قابل خریداری توسط اشخاص حقیقی و حقوقی وجود ندارد و محدودیت حجمی برای هر سفارش خرید(بلوک) 25 هزار ورقه است.

    بر این اساس، مبلغ اسمی اسناد خزانه اسلامی (هر ورقه یک میلیون ریال) در سررسید نهایی توسط خزانه داری کل کشور تأمین شده و از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب آخرین دارندگان اسناد خزانه اسلامی واریز خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی